Kjetil S. Skrevet 7. mai 2010 #1 Del Skrevet 7. mai 2010 Har de et fryktelig sterkt oppmerksomhetsbehov, eller hva...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. mai 2010 #2 Del Skrevet 7. mai 2010 Har de et fryktelig sterkt oppmerksomhetsbehov, eller hva...??? kanskje de syns det er gøy å provosere og gjøre folk sinte slik at det blir heftige diskusjoner ut av det... My guess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. mai 2010 #3 Del Skrevet 7. mai 2010 Har de et fryktelig sterkt oppmerksomhetsbehov, eller hva...??? Vi har et "strålende" eksempel her på KG, da, en viss S. Årsaker skal ikke jeg spekulere i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. mai 2010 #4 Del Skrevet 7. mai 2010 Galt ? Folk diskuterer med deg fordi de ikke er enige. De står ved det de sier. Er det det du syns er så merkelig, eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mai 2010 kanskje de syns det er gøy å provosere og gjøre folk sinte slik at det blir heftige diskusjoner ut av det... My guess. Du er jo en av de to verste damene her inne, så du bør jo vite, i alle fall... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 7. mai 2010 #6 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg kan finne på å kverulere bare for å skjerpe folks argumenter. Rett å slett motsi dem bare for å finne ut om dem virkelig mener det dem sier, eller om dem bare har tatt ei mening ut av skapet:p Men, gjør ikke slikt hver dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 7. mai 2010 Vi har et "strålende" eksempel her på KG, da, en viss S. Årsaker skal ikke jeg spekulere i. Kjetil S...?? Han vil bare ha oppmerksomhet fordi han er litt betatt av deg han da, vet du vel..!! ;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. mai 2010 #8 Del Skrevet 7. mai 2010 Du er jo en av de to verste damene her inne, så du bør jo vite, i alle fall... :-)) meeeee? :kgbaby: Uskyldige lille meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 7. mai 2010 meeeee? :kgbaby: Uskyldige lille meg? Jadda, jadda, jadda....!!! ;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. mai 2010 #10 Del Skrevet 7. mai 2010 Jadda, jadda, jadda....!!! ;-))) Jeg kverulerer ikke alltid. Mange diskusjoner hvor jeg er enig i masse, men når jeg først kverulerer er det enten fordi: Det er morsomt eller Jeg blir provosert av noens meninger Jeg blir irritert på noen innlegg og bare må si min klare mening Jeg kjeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 7. mai 2010 #11 Del Skrevet 7. mai 2010 I tilfelle noen mener jeg er kverulant så kan jeg opplyse om at jeg øver meg på å bli gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg kverulerer ikke alltid. Mange diskusjoner hvor jeg er enig i masse, men når jeg først kverulerer er det enten fordi: Det er morsomt eller Jeg blir provosert av noens meninger Jeg blir irritert på noen innlegg og bare må si min klare mening Jeg kjeder meg Du er en skikkelig kverulant, og det er IKKE morsomt!! ;-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. mai 2010 #13 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Du er en skikkelig kverulant, og det er IKKE morsomt!! ;-)))) Litt... Men jeg juger ikke om meningene mine Endret 7. mai 2010 av Bianca26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 7. mai 2010 #14 Del Skrevet 7. mai 2010 Dette er vel et spørsmål du er mer enn kvalifisert nok til å svare på selv Kjetil S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. mai 2010 #15 Del Skrevet 7. mai 2010 Kjetil S...?? Han vil bare ha oppmerksomhet fordi han er litt betatt av deg han da, vet du vel..!! ;-))) Haha, du kan få sagt det . Jeg tenkte på et fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Puddel Skrevet 7. mai 2010 #16 Del Skrevet 7. mai 2010 og der var vi i gang igjen... jeg tror det er litt delt jeg, noen gjør det nok fordi de synes det er gøy rett og slett, at det er morsomt å trekke opp folk og slippe dem løs på hverandre. litt alla hanekamp, eller "skal vi se hvor mange som går i taket av det jeg sier nå"... Mens med andre igjen synes jeg det virker som om de er veldig små inni seg, og at de prøver å gjøre seg selv store ved å gjøre andre små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 7. mai 2010 Haha, du kan få sagt det . Jeg tenkte på et fornavn. Dæggern! Shit! Mitt fornavn begnner jo ikke på noen S som i Steinar!!! Si meg; betyr det at du IKKE tenkte på meg.-...?????? ;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. mai 2010 #18 Del Skrevet 7. mai 2010 Dæggern! Shit! Mitt fornavn begnner jo ikke på noen S som i Steinar!!! Si meg; betyr det at du IKKE tenkte på meg.-...?????? ;-))) Det hender det glipper av og til, at jeg har andre i tankene også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 7. mai 2010 Det hender det glipper av og til, at jeg har andre i tankene også . Sånn er det å alltid å være en taper her i livet. Stakkars lille Kjetil S.! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå