cyanid Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 nå synes jeg at jeg begynner å bli litt for gammel til denne tullete holdingen om at dette får meg til å virke patetisk! Likevel kommer den snikende! Fredag vil si slutten på en lang uke og jeg vil bare være hjemme og slappe av og kose meg med kg mens andre er ute med sitt og samboer er og spiser ute med gutta i bandet. Så hvis jeg VIL det, hvorfor sitter jeg da og føler "Å nå tenker alle stakkars meg!"? Flere som ikke blir kvitt denne indoktrinerte tullefølelsen?
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. mai 2010 + at jeg føler heller en stor trang til å ta oppvasken, enn å gå ut og rølpe, er jeg merkelig?
Fandenivoldsk Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 nå synes jeg at jeg begynner å bli litt for gammel til denne tullete holdingen om at dette får meg til å virke patetisk! Likevel kommer den snikende! Fredag vil si slutten på en lang uke og jeg vil bare være hjemme og slappe av og kose meg med kg mens andre er ute med sitt og samboer er og spiser ute med gutta i bandet. Så hvis jeg VIL det, hvorfor sitter jeg da og føler "Å nå tenker alle stakkars meg!"? Flere som ikke blir kvitt denne indoktrinerte tullefølelsen? Haha, jeg har det på samme måten iblandt! Jeg er russ nå i tillegg, og føler meg som en elendig en ;p var ute på onsdag, da, så deilig å slappe litt av også. Er jo en ting å ikke dra ut fordi man er "mutters alene i verden", enn å ikke ville ;D nei, jeg skal kose meg med film ikveld!
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2010 pjuh! nå tok jeg oppvasken, så da har jeg faktisk ingenting på agendaen, bortsett fra å kanskje lære meg å trives i eget selskap... jeg er ikke så glad i det, jeg snakker og synger til meg selv når jeg er alene og finner dette meget irriterende!
Miss Puddel Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 jeg tror det her er alvorlige symptomer... på at du er i ferd med å bli voksen... Jeg fant ut at jeg nok var blitt voksen da jeg ble drit lykkelig over ny tørketrommel...
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2010 Skrekk og gru! Men det kan vel jevnes ut med at jeg fant meg en sprettball + såpebobler jeg tøyser litt rundt med da? :D
Inx Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 jeg tror det her er alvorlige symptomer... på at du er i ferd med å bli voksen... Jeg fant ut at jeg nok var blitt voksen da jeg ble drit lykkelig over ny tørketrommel... Å bli voksen høres ganske trist ut egentlig, jeg setter min lit til at det har med instilling å gjøre ikke alder .. selv om vikene begynner å sees på meg også
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2010 I kveld ble det sånn da: Sitte og høre på royksopp (spesielt denne!! så glad :-D) og male bilde til kommende svigermor av en sjøhest/reke/krepshybrid med masse fargerike bobler som koser seg under vann. Så nå ble det koselig å være bare meg her hjemme allikevel og ikke så tustelig
Gjest Trajan Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Jeg er som regel alltid hjemme på fredagskvelden men det er nok fordi jeg foretreker det framfor og dra på byen og feste
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2010 Ja, ekke store stasen å gå ut her i byen... dette vet jeg du også vet, kristiansander!
MissStiles Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Jeg synes det er deilig å enten ha fredags- eller lørdagskvelden for meg selv. Spesielt etter en slitsom uke.
Gjest Mahareth Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 Nei, hvor skal man liksom gå hen? Patricks er beste alternativet for meg ihvertfall Syns forresten svigermora di har et flott navn
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 7. mai 2010 hehe ja har ho ikke vel? Var jo det R sa første ganga han hilste på deg "Å det heter jo mamma au!" :D fytti å vi sniker på hverandre hehe! Jeg pleide å si jeg likte meg På Hjørnet, men de spiller bare sint musikk og sender meg hjem i taxi fordi jeg kjeder meg og sovner! Skal vi ta en pils på patricks en dag min ven, hva sie do? :D
Gjest Mahareth Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Whaaaat?? Når skjedde det? Når hilst jeg på han? Hvor full var jeg??? Ååå, var det den ganga på hjørnet da du kasta med ut fra doen?! Vi tar pils på patricks anytime!
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #15 Skrevet 7. mai 2010 Jeg sitter alene i sofan og ser på senkveld med pc`n i fanget. Og faktisk så storkoser jeg meg! Jeg vet at i morgen skal jeg og samboer kose oss sammen Det er fullt eksamenskaos for tiden og da er det faktisk veldig godt å ikke våkne opp med skallebank og bomull i munnen i morgen Festingen tar jeg senere!
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 7. mai 2010 den dagen jeg hadde malt spidermanbilder til han og vi var på vei hen til hjørnet og jeg venta på han med sykkelkarusellen så kom begge dere samtidig Men heiv jeg deg ut fra dass? Skulle jeg spy eller? :O Hhaha denne tråden ble iallfall grei fredagsunderholdning her! anonymbruker: ja ikke vel! Ser for meg kvelden sånn her: Kjøpe masse pils med penger vi egentlig ikke har (ikke til fyll iallfall) og så blir jeg sur og grinete på han og så blir det krangling, og greit nok igjen, så ut på byen på en drittplass og bruke masse penger der, også kanskje spy litt, og etter en "kjempekveld" ute, dra kortet for 344,- offline på visa så ikke vi har det så greit med husleia den 10! pluss hodepinen neste dag og fylleangst... nei for en kultur egentlig!
Gjest Mahareth Skrevet 7. mai 2010 #17 Skrevet 7. mai 2010 (endret) Øh, husker fortsatt ikke helt, men det demra litt! Du skulle ikke spy nei, dere skulle ha dere tror jeg Hm, si fra hvis jeg skal ta det der vekk igjen Endret 7. mai 2010 av Mahareth
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #18 Skrevet 7. mai 2010 hahahaha herregud for non folk! sånt får meg til å se det gøye med å gå ut, men vi glemte å gjøre sånt de siste 90 årene
I.am.me Skrevet 7. mai 2010 #19 Skrevet 7. mai 2010 Fredag er min favorittdag. Enda en skoleuke er over, og jeg kan slenge meg utslitt neppå sofaen å bare ligge her. Kjæresten min, heldigvis, elsker å kose på sofaen alle de fredagene han er hjemme (jobber på havet) Om jeg skal ut en helg, drar jeg ut på lørdag. Jeg bryr meg ikke om noen "synes synd i meg", jeg føler det motsatt.
SilkeSatan Skrevet 7. mai 2010 #20 Skrevet 7. mai 2010 Synes fredag er en fin kveld til å drikke på egentlig, for da har man lørdag og søndag å komme seg på Men, i den senere tid har man blitt litt mer vant til å slappe av på fredag og ta det rolig Og jeg vil ikke si at det så mye "stakkars"-stempel på folk som velger å ikke gå ut på fredagene lengre:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå