Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Tittelen sier vel sitt. Hvilken dato synes du det er naturlig å regne som jubileumsdag, når man er kjærester og ikke gift? Da man møttes? Da man kysset? Da man hadde sex første gang? Noe annet? For det er vel ingen som er fordi ungdomsskolestadiet som plutselig en dag avtaler å bli sammen, og fra den dagen blir kjærester? Eller?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Vi måtte faktisk ta samtalen om "er vi kjærester eller ikke" så vi regner fra den datoen. Og jo, vi er langt forbi ungdomsskolen.
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Vi feirer jubileum på dagen vi blei sammen..
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Vi har satt datoen ut fra en date vi var på etter å ha vanket sammen en stund. Da vi kysset i offentlighet, holdt hender gjennom byen etterpå og han på kvelden sendte meg en melding med blant annet ordene "jenta mi". Følte vel vi da hadde bestemt oss for at det var oss.
juliane Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Han spurte meg om han kunne få lov til å kalle meg kjæresten sin, så jo, vi hadde den samtalen. Og vi er også langt over ungdomsskolealder. Syns nå det er greit å ta en prat for å være sikker på hvor man står jeg da, kan jo aldri være 100% sikker på at den andre er på akkurat samme plass som deg. (Og det er jo mange som både kysser, dater og har sex med folk de aldri kommer så langt som til å bli kjæreste med.)
Analeigh* Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Vi hadde oppført oss som kjærester i flere uker og han tok til slutt initiativ til å si at vi var det. Småspørrende og nervøs, selv om han visste innerst inne at jeg ville si meg enig. Dagen etter ble det superoffisielt, altså på facebook
Gjest Distiller Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Vår "dag" er den dagen vi traff hverandre, for vi ble sammen over en periode og ikke på noen bestemt dato
Essi89 Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Tittelen sier vel sitt. Hvilken dato synes du det er naturlig å regne som jubileumsdag, når man er kjærester og ikke gift? Da man møttes? Da man kysset? Da man hadde sex første gang? Noe annet? For det er vel ingen som er fordi ungdomsskolestadiet som plutselig en dag avtaler å bli sammen, og fra den dagen blir kjærester? Eller? Vi hadde også den praten=D Jeg var i utgangspunktet ikke ute etter et forhold, og dette visste han. Han derimot hadde uttrykt at han ønsket å innlede et forhold med meg. Så var det påskeferie og tantebarna var på besøk. Den eldste sa "Tante ****, Er du og den gutten kjærester?".. Og jeg tenkte: HVA sier jeg nå?? Endte opp med å si: "Ja, det er vi". Så gikk jeg inn på rommet mitt og ringte til ham. "Hei, jeg fortalte nettopp tantebarnet mitt at vi to er kjærester, og hele familien min sto i gangen og hørte på". DEN dagen ble vi sammen;-D
annemette Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Vi måtte faktisk ta samtalen om "er vi kjærester eller ikke" så vi regner fra den datoen. Og jo, vi er langt forbi ungdomsskolen. samme her
PecanPie Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Vi ble vel kjærester den dagen vi kysset. Ting hadde på en måte bygget seg opp, og det var liksom bare det som manglet. Vi har ikke fått markert den på noen måte enda. Første året bodde jeg en annen plass i Norge, det andre året satt vi og venta på å komme inn i ny leilighet og i år er jeg i en annen kant av Verden. Jaja, vi får ta det neste år
Hapzen Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Meg og kjæresten har dato den dagen vi ble omtalt offentlig som kjærester. Det var en lørdag og vi skulle drikke, så et par timer før vi skulle dra på fest så ringte han meg og sa han hadde skrevet på facebook at han var i et forhold også lurte han på om han kunne skrive at det var med meg. Jeg svarte ja, og vi ble offisielt "i et forhold" på facebook. Hadde hatt sex i nøyaktig 1mnd før dette. Da vi kom på festen den kvelden ropte vennegjengen ut "Nååååeh, der kommer kjæresteparet" og da ble det datoen =D
Hanne79 Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Vi regner fra før vi hadde sex, var vel da vi kysset og holdt hender offisielt. Men så var vi 17 år gamle den gangen. Vi ble vel enige om at nå var vi kjærester. ;-)
Gjest Constanze Skrevet 8. mai 2010 #14 Skrevet 8. mai 2010 Den dagen vi møttes sa det "pang" for begge to. Jeg hadde visst hvem han var i et års tid og bestemt meg lenge før at den mannen skal jeg ha Så ville tilfeldighetene at vi var på samme sted til samme tid, det sa "pang", kjærlighet ved første blikk. I år feirer vi 20 års bryllupsdag
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #15 Skrevet 8. mai 2010 Vi feirer den dagen vi møttes. Ble ikke sammen på noen spesiell dag, det bare skjedd over tid og har aldri hatt den "praten" . Men den dagen vi møttes føltes ganske spesiell for oss begge, så egentlig veldig naturlig for å oss å feire den dagen tilfeldighetene ville ha det til av vi møttes og det bare sa pang.
frklykke Skrevet 10. mai 2010 #16 Skrevet 10. mai 2010 Jeg og kjæresten min ble ikke sammen på det viset at en spurte om en ville være sammen, det bare skjedde etter hvert. Etter hvert ble det bare sånn, og vi regner etter første gangen vi møttes helt alene hos han, som en date, om du vil. :-)
Nuith Skrevet 10. mai 2010 #17 Skrevet 10. mai 2010 Regner det fra første gangen jeg besøkte ham, som også var første gangen vi kysset (og hadde sex). Rent praktisk sett så tok det vel et par uker før vi "tok praten" angående om hvorvidt vi var kjærester, og et par uker til før det var på facebook (registrerte meg på facebook kun for å kunne annonsere det der til alle felles venner - var veldig facebook-motstander før den tid)
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2010 #18 Skrevet 13. mai 2010 Vi er enige om at det ikke går an å si en bestemt dato, for vi ble plutselig bare klar over at vi var blitt så glad i hverandre, snakket om det og ble enige om at vi skulle si at vi var sammen om noen spurte Tror det er ganske vanlig, jeg mener det er nødvendig å definere forholdet
einna Skrevet 13. mai 2010 #19 Skrevet 13. mai 2010 Regner fra den dagen vi skjønte at vi var mer enn venner. Det var også den dagen vi først kysset, og han overnattet hos meg (helt uskyldig). Har også en "ja, nå er det offisielt-dag", men det føles mer naturlig med førstnevnte, fordi det var da livet vårt forandret seg
Gjest Mikako Skrevet 13. mai 2010 #20 Skrevet 13. mai 2010 Vi feirer den dagen vi hadde "hva-definerer-du-meg-som-for-familien?-praten".. Før det hadde vi hatt noe på gang i flere måneder, og egentlig oppført oss som kjærester i en måneds tid.. Plutselig kom det øyeblikket da jeg måtte møte foreldrene hans, og han presenterte meg som dama si. Så da prata vi om det etterpå, og ble enige om at vi var kjærester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå