Gå til innhold

Ja da er det straks helg jenter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det ble en klam natt for å si det mildt, jeg har ikke verdens bredeste seng så det ble tett, varmt og veldig deilig! To kåte hingster tett tett sammen :)

Det ble spilt på kjøttfløyte i natt, eller vi gapte over loffen om det er bedre beskrivelse. :ler:

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest sardintroll
Skrevet

Skal suge en venn ganske snart. Vi skal jogge sammen, finne et folketomt sted, og så sette i gang. Etter litt klining først, seff. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Skal suge en venn ganske snart. Vi skal jogge sammen, finne et folketomt sted, og så sette i gang. Etter litt klining først, seff. ;)

Nei nei nei, du er jo ikke en gang gammel nok til å suge, ikke tillatt det for deg.

Gjest linnea
Skrevet

Kjæresten min er her nå å skal overnatte her, ( vi skal være alene) så det blir vell litt sutting å litt mer :ler:

Gjest Martin
Skrevet

Week-end kjæresten min sitter på flyet nå, skal hente han om to timer. Det blir nok en liten blower i kveld ja....

Skrevet

Haha, får noen ordtak. Fikk meg en god latter i hvert fall :D

Gjest Gjest
Skrevet

Haha, får noen ordtak. Fikk meg en god latter i hvert fall :D

Enig, så enig....

Smatte på brannslangen, "sua på pilten", gape over loffen...

Ha ha ha :ler::ler:

Gjest Blubberella
Skrevet

Tja, siden jeg snart går inn i "røddagene", så blir det vel kanskje litt kos på kjæresten min. Han kan jo ikke lide bare fordi jeg er utilgjengelig i ei ukes tid.

Gjest sardintroll
Skrevet

Nei nei nei, du er jo ikke en gang gammel nok til å suge, ikke tillatt det for deg.

Tjuvstarter litt der. XD Full pakke venter vi med, da. Var ikke lange stunden vi brukte heller, fyren kom etter et minutt. :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Tja, siden jeg snart går inn i "røddagene", så blir det vel kanskje litt kos på kjæresten min. Han kan jo ikke lide bare fordi jeg er utilgjengelig i ei ukes tid.

Vi menn med mannekjærester er heldige slik sett.....

• 2 uker senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

Blir vel joggetur med sugepause igjen i morgen tenker jeg. Denne gangen skal jeg pinadø ha mitt også! :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ja , skal det helt sikkert !

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Blir vel joggetur med sugepause igjen i morgen tenker jeg. Denne gangen skal jeg pinadø ha mitt også! :gjeiper:

Ja det har du sannelig fortjent nå! Hvis han prøver å være lurepi.. nå så "kick his nuts".

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser ut til at jeg går glipp av masse, har aldri hatt kjæreste, men høres ganske så spennende ut. Hvor finner jeg meg en kjæreste?

Gjest sardintroll
Skrevet

Ja det har du sannelig fortjent nå! Hvis han prøver å være lurepi.. nå så "kick his nuts".

Oyes, jeg er sterkere enn ham, så jeg lar ham ikke gå før jeg er tilfredstilt! xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...