Gjest ts Skrevet 9. mai 2010 #21 Skrevet 9. mai 2010 Det ble en klam natt for å si det mildt, jeg har ikke verdens bredeste seng så det ble tett, varmt og veldig deilig! To kåte hingster tett tett sammen Det ble spilt på kjøttfløyte i natt, eller vi gapte over loffen om det er bedre beskrivelse.
Gjest sardintroll Skrevet 28. mai 2010 #22 Skrevet 28. mai 2010 Skal suge en venn ganske snart. Vi skal jogge sammen, finne et folketomt sted, og så sette i gang. Etter litt klining først, seff.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2010 #23 Skrevet 28. mai 2010 Skal suge en venn ganske snart. Vi skal jogge sammen, finne et folketomt sted, og så sette i gang. Etter litt klining først, seff. Nei nei nei, du er jo ikke en gang gammel nok til å suge, ikke tillatt det for deg.
Gjest linnea Skrevet 28. mai 2010 #24 Skrevet 28. mai 2010 Kjæresten min er her nå å skal overnatte her, ( vi skal være alene) så det blir vell litt sutting å litt mer
Gjest Martin Skrevet 28. mai 2010 #25 Skrevet 28. mai 2010 Week-end kjæresten min sitter på flyet nå, skal hente han om to timer. Det blir nok en liten blower i kveld ja....
Plutseliten Skrevet 28. mai 2010 #26 Skrevet 28. mai 2010 Haha, får noen ordtak. Fikk meg en god latter i hvert fall :D
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2010 #27 Skrevet 28. mai 2010 Haha, får noen ordtak. Fikk meg en god latter i hvert fall :D Enig, så enig.... Smatte på brannslangen, "sua på pilten", gape over loffen... Ha ha ha
Gjest Blubberella Skrevet 28. mai 2010 #28 Skrevet 28. mai 2010 Tja, siden jeg snart går inn i "røddagene", så blir det vel kanskje litt kos på kjæresten min. Han kan jo ikke lide bare fordi jeg er utilgjengelig i ei ukes tid.
Gjest sardintroll Skrevet 28. mai 2010 #29 Skrevet 28. mai 2010 Nei nei nei, du er jo ikke en gang gammel nok til å suge, ikke tillatt det for deg. Tjuvstarter litt der. XD Full pakke venter vi med, da. Var ikke lange stunden vi brukte heller, fyren kom etter et minutt. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2010 #30 Skrevet 28. mai 2010 Tja, siden jeg snart går inn i "røddagene", så blir det vel kanskje litt kos på kjæresten min. Han kan jo ikke lide bare fordi jeg er utilgjengelig i ei ukes tid. Vi menn med mannekjærester er heldige slik sett.....
Gjest sardintroll Skrevet 10. juni 2010 #31 Skrevet 10. juni 2010 Blir vel joggetur med sugepause igjen i morgen tenker jeg. Denne gangen skal jeg pinadø ha mitt også! :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #33 Skrevet 10. juni 2010 Blir vel joggetur med sugepause igjen i morgen tenker jeg. Denne gangen skal jeg pinadø ha mitt også! :gjeiper: Ja det har du sannelig fortjent nå! Hvis han prøver å være lurepi.. nå så "kick his nuts".
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #34 Skrevet 10. juni 2010 Ser ut til at jeg går glipp av masse, har aldri hatt kjæreste, men høres ganske så spennende ut. Hvor finner jeg meg en kjæreste?
Gjest sardintroll Skrevet 10. juni 2010 #35 Skrevet 10. juni 2010 Ja det har du sannelig fortjent nå! Hvis han prøver å være lurepi.. nå så "kick his nuts". Oyes, jeg er sterkere enn ham, så jeg lar ham ikke gå før jeg er tilfredstilt! xD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå