cyanid Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 men han ligger bare rett ut, pluss at han lar de andre to spise bursdagsbløtforet jeg har kjøpt inn! hva er dette for slags feiring da
Green Lady Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Du husker hvertfall når dine dyr har bursdag Jeg glemmer det hvert eneste år, uavhengig om det er pusen eller hesten som er bursdagsbarnet. Men jeg tror jeg er en god eier, likevel
Gjest Bianca26 Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 men han ligger bare rett ut, pluss at han lar de andre to spise bursdagsbløtforet jeg har kjøpt inn! hva er dette for slags feiring da dessverre skjønner han ikke at han har bursdag, og kanskje han ikke likte blautforet
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2010 Det er du! Det er kun pus som er dårlig bursdagsbarn! Jaja de har hatt kalas på kjøkkenet med masse mat, og masse ekstrakos! Håper nestemann som har bursdag 17 mai er litt mer fornøyd, da går jo alle i tog og flagger for han :-D
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 Å jo, han elsket blautforet, bare etter de andre hadde gått ut. Gentleman!
Gjest Bianca26 Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Å jo, han elsket blautforet, bare etter de andre hadde gått ut. Gentleman! hehe ikke verst. Tenker på andre selv om han har bursdag
Gjest Enny Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Han er sikkert snurt fordi du ikke har stelt i stand stort selskap til han. Mulig ønsket han seg også bursdagsannonse i avisa.
cyanid Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har jo fortalt alle venner med dyr: Åpent hus 7 mai, catnip og andre godsaker vil bli servert, no humans allowed! ... hmmm.. kanskje han venter på at jeg skal gå, og alle står utafor med partyhatter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå