Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har hørt andre slite med samarbeid når de har vært to forlovere, og lurer på om jeg kanskje bare skal velge en selv om jeg helst vil ha to venninner. Jeg synes det er trist hvis mine forlovere ikke skal komme godt overens fordi jeg er så glad i begge to. Og hva om de er veldig uenige og ender opp som uvenner? Hva er deres erfaringer? Er det noen som har to, eller som har vært en av to forlovere som kan fortelle litt om hvordan det gikk?
MillaMilla Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Jeg var forlover for en svensk venninne, sammen med en svensk barndomsvenninne av henne, og det gikk kjempebra! Vi kjente ikke hverandre på forhånd, men fant fint ut av å arrangere utdrikningslag, hjelpe bruden på dagen osv uten noen problemer oss imellom Det var også en fordel at hun kjente mange av de svenske vennene av bruden, mens jeg kjente de fleste av de vennene bruden har der hun bor nå. Så det er helt sikkert ikke noen umulighet å ha to venninner som forlovere. Eventuelt kan du jo gi dem litt forskjellige oppgaver de kan hjelpe deg med, hvis det er fare for at det utvikler seg til en "konkurranse". Jeg vurderer også selv å ha to forlovere, vet bare ikke helt hva jeg skal bruke dem til Lykke til med avgjørelsen
Gjest navnelapp Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Eg hadde to forlovarar, og det gjekk kjempebra. Eg trur vel dei fleste hentar fram "sitt beste sjølv" i ein slik situasjon, og ikkje vil øydelegge for bryllupet med å krangle. Har du erfaring for at ein av dei eller begge kan vere kranglevorne då?
lillemy8808 Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Hmm jeg ville ihvertfall latt de møte hverandre først, helt tilfeldig lunsj en gang. Ikke noe press, ikke nevn at de skal være forlovere sammen. Føles det ut som de klaffer sammen - så bestemmer du jo selv hva du vil. Men merker du at "piggene" kommer ut og de ikke ser ut til å klare å være venner uten deg imellom, så får du jo bare velge en av dem..
LimaLama Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har to forlovere. Det fungerer kjempe bra! De er glade for løsningen begge to og utfyller hverandre flott. De kjenner hverandre fra før (vi er en trekløver med venniner.) I tillegg har jeg understreket at de er likeverdige for meg. Til tross for at det er kun en som kan skrive under på forlovererklæringen. Presten har godtatt at begge får lov til å sitte sammen med meg oppe ved alteret.
Shamira Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har to forlovere. Begge to samarbeider godt, og jeg slipper å slippe løs all min frustrasjon på bare en, jeg har to jeg kan "plage".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå