Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Hvor mye betaler dere for hår og sminke totalt (inkl. prøvetime) Jeg skal betale 3000,- Er dette dyrt eller vanlig pris? Hvor lang tid er det satt opp til dere? Min frisør snakket om 3timer, synes det var lenge så håper det blir bra!
Modic Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Hvor mye betaler dere for hår og sminke totalt (inkl. prøvetime) Jeg skal betale 3000,- Er dette dyrt eller vanlig pris? Hvor lang tid er det satt opp til dere? Min frisør snakket om 3timer, synes det var lenge så håper det blir bra! Det er satt av tre timer for min del også, men jeg har fått beskjed om mellom 1500 og 2000,- inkludert prøvetime. Synes det er greit.
Lisa78 Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Blir vel rundt 2500 kr inkl.prøvetime. Jeg skal på Nikita å ordne meg.Er jo ikke akkurat den billigste plassen det,så da synes jeg kanskje 3000kr var litt dyrt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Er dette bare for hår, eller inkludert sminke?
Solstrålejenta Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Jeg betalte 1800 kr for oppsett av hår og prøvetime. Tror de sa det kostet 2500 kr om jeg skulle sminkes også. De brukte ca 2 timer på oppsettet 3000 kr er vel dyrt, men har hørt historier om langt høyere priser for hår og sminke til brud....iallefall i Oslo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå