Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #1 Skrevet 18. september 2003 Hei. Holder nå på å lage en gruppe for ungdom med spiseforstyrrelser i Bergen. For at denne gruppen skal fungere trenger vi nye medlemmer. Det er selfølgelig gratis å bli medlem. Gruppen heter "kropp kaos" og er laget av privat-personer som interesserer seg for sf. Vi er ungdommer vi som holder denne gruppen. Du må bo i Bergen og være mellom 12-17 år. For mer informasjon send mail til meg. Du som vil bli medlem kan sende en mail om deg selv og hvorfor du ønsker å være medlem. Vi trenger også fler til å bli gruppeledere. Innlegget er endret. Det er ikke tillatt å identifisere seg selv på Kvinneguiden. Det er heller ikke tillatt å legge ut e-postadresser e.l. Se KGs regler ~Sissan - moderator
Gjest Kinga Skrevet 18. september 2003 #2 Skrevet 18. september 2003 Er dette en undergruppe av IKS? (Interessegruppe for kvinner med spiseforstyrrelser) Eller er det et "soloforetak"? Har ikke IKS også KAOS-grupper? Hvorfor profilerer du et godt foretak med å bryte Forumets regler, forresten? Det gir et snev av useriøsitet i mine øyne.
manji Skrevet 18. september 2003 #3 Skrevet 18. september 2003 Oh, eeeaassy there, Kinga. Det er ikke alle som leser reglene til forumet. Det heller sjelden at folk gjør det. Samme som bruksannvisninger... de er det bare enkelte kvinner som leser, mens mennene henter motorsaga for å sette opp hylla som skal på kjøkkenet. (fargerikt skrevet, ikke sant?) Anyways, finnes det sånne organisasjoner for gutter/menn i samme situvasjon? Jeg liker ikke helt at ung-jenter blir utpekt som det eneste offeret når det kommer til spiseforstyrrelser. Det stjeler oppmerksomheten til de guttene som også må lide under dette problemet. Dette er sikkert alle klart over, men på lik måte som jenter hører hjem på kjøkkenet, så har ikke gutter slike plager. - Begge disse synene er helt klart på jorde.
Gjest Kinga Skrevet 18. september 2003 #4 Skrevet 18. september 2003 Jeg reagerer også på "kravet" om at du må fortelle hvorfor du vil bli medlem. Selvsagt er dette for å luke ut useriøse henvendelser, men det kan det jo gjerne være lurt å opplyse om. Slik at man ikke mistenker denne kaos-gruppen for å ville grave i folks skjebner - og dermed lar være å melde seg inn. Dette er tips til Kropp Kaos-ververen, manji - ikke meningen å tråkke på noens tær. Slike grupper tror jeg absolutt har noe for seg, men det er en samling av mennesker som sliter og trenger å bli tatt vare på. Da kan det jo være greit å vise at man vet hva man driver med og driver seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå