Daiquiry Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Datteren min på snart 18 mnd har begynt å gå, og jeg har kjøpt et par sko til henne. De er veldig myke og fine, så jeg tenkte ikke å bruke dem i BHG. Men hvilke sko/støvler skal jeg kjøpe da? De er jo så sårbare den første tiden og hun trenger jo både ett par støvler og ett par sko når det er fint vær ute....Tips??
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Om de er myke og fine, hvorfor ikke bruke de i barnehagen?
Daiquiry Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2010 Fordi de ikke er vanntett når det regner og fordi jeg har lyst til at de skal se litt ok den lille tiden hun kan bruke dem. Derfor lurte jeg på hva dere kjøpte til dem i BHG. Er ikke pengene det står på, bare hvilken type sko dere kjøpte og hvilken type støvler til regnvær.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 oki Her har snuppa gortex joggesko, og tretorn gummistøvler. Førstnevnte er myeke og gode, og sitter bra på foten, samt at de tåler litt fukt.
cogito Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Guten vår bruker Viking Goretex sko i barnehagen, og Viking støvler. (Støvler trur eg ikkje det er så stor forskjell på.) Han har også eit par Skofus joggesko, som er meir godvêrs-sko.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Går fint med vanlige joggesko, sandaler og støvler. Gore-tex er ikke et must om du synes de er dyre.
Daiquiry Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2010 Jeg fant et par halvhøye Goretex til 450 kr, så jeg går for dem. Disse puster og er ikke foret, så det skulle duge får nå! takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå