MissStiles Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Vi har noen timer til overs mellom 2 aktiviteter. Tenker lunsj i parken men kanskje litt kjedelig å bare sitte der. Derfor er jeg ute etter forslag til leker. Håper noen kan hjelpe!!
Pooo Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 i min søsters utdr.lag hadde de en koselig lek. alle hadde pakket inn noe som minnet dem om bruden. bruden åpner gaven å gjetter på hvem som har tatt med denne. jeg f.eks. hadde lagt et bilde av henne i en konvolutt. det var fordi hun var/er mitt forbilde. min lillesøster pakket inn plaster fordi storesøster hadde det med å være i nærheten når hun ble skadet. altså, bare en liten ting, men det bør være et godt hint ellers blir det for vanskelig.
Sunshine Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Hva med å aliere dere med brudgommens forlovere og lage en quiz som begge skal svare på og filme det? Da kan dere vise det i bryllupet som ekstraunderholdning. Eller dere spørre brudgommen på forhånd og få bruden til å si det hun tror han har svart. Med litt morsomme spørsmål kan det blir morsom hunderholdning.
Gjest Pippelipp Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Jeg måtte skrive ode til brudgommen og jeg har en stygg følelse av at den vil komme til å bli fremført under middagen... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå