Gjest Tanja Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Hvordan hade dere reagert hvis kjæresten har en veninne på facebook som hele tiden skriver og kommenterer? Jeg vet at hun er gift men uansett, jeg føler at hun kanskje er litt vel opptatt av kjkæresten min...hun spør tom om dem ska finne på noe sammen...! Kommenterer nesten alt han skriver, og hur søøøøt han er på bilder etc. Vil ikke hvere jalu men jeg vet at dem har setts i real life, og etterpå kommentera hun med hvor utroligt gøy dem hade hatt det med flere smilefjes etter...Vet ikke jeg men føler det er litt ukomfortabelt! Vad synes dere?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Det er vel lov å finne på noe sammen med en venn, og ha det himla artig sammen, selv om man har motsatt kjønn?
Krummelure Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Så hyggelig at han har en oppmerksom venninne! Du kan jo også kommentere det hun kommenterer, for å "vise" at du er der du og. Facebook er for alle!
LitaPia Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Folk bruker facebook forskjellig, noen kommenterer knapt noe og er bare innom en gang iblandt. Andre lever livet sitt gjennom facebook og kommenterer omtrent ALT som skjer der inne. Jeg har en kompis som kommenterer absolutt alt jeg skriver eller legger ut. Han kan også skrive at jeg var søt/pen/vakker på bilder, men det har aldri og kommer aldri til å bli noen følelser mellom oss. Og i det virkelige liv er han absolutt ikke raus på komplimenter og oppfører seg som om jeg skulle være en hvilken som helst "kompis".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå