Gjest green tea Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 til anonym bruker du som leger deg under inlgene mine men du svar ikke men du er der som du skule vert en pyntegjenstand
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 til anonym bruker du som leger deg under inlgene mine men du svar ikke men du er der som du skule vert en pyntegjenstand kan ikke du bare slutte å lage tråd for alt mulig. du har SYV siden med tråder du har laget.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Green tea : Nå husker jeg ikke akkurat hvilken tråd det var, men jeg så en tråd hvor du hadde skrevet helt forståelig, med null skrivefeil.. Så hva er egentlig greia med å skrive helt uforståelig?? Du gjør det jo tydeligvis med vilje.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Forumet er fullt av anonyme brukere; det kan være hvem som helst.
Sequax Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Green tea : Nå husker jeg ikke akkurat hvilken tråd det var, men jeg så en tråd hvor du hadde skrevet helt forståelig, med null skrivefeil.. Så hva er egentlig greia med å skrive helt uforståelig?? Du gjør det jo tydeligvis med vilje. Det samme tror jeg...
Gjest green tea Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Green tea : Nå husker jeg ikke akkurat hvilken tråd det var, men jeg så en tråd hvor du hadde skrevet helt forståelig, med null skrivefeil.. Så hva er egentlig greia med å skrive helt uforståelig?? Du gjør det jo tydeligvis med vilje. jeg bruker rettskrivning program hvis jeg skriver på en annen dat en denne og jeg ikke gidder ta det gjennom word så vil en se at det blir mer feil. det er et rettskrivning program på opera så de fleste ord jeg skriver feil vil det det vises en rød strek uansett vor jeg befinner meg på nettet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 jeg bruker rettskrivning program hvis jeg skriver på en annen dat en denne og jeg ikke gidder ta det gjennom word så vil en se at det blir mer feil. det er et rettskrivning program på opera så de fleste ord jeg skriver feil vil det det vises en rød strek uansett vor jeg befinner meg på nettet. Det er altså latskap som er problemet, ikke dysleksi. Kan du ikke respektere de andre forumbrukerne nok til å i hvert fall gjøre teksten din forståelig? En skrivefeil eller to gjør ingenting; de fleste av oss poster innlegg med feil i fra tid til annen. Men når du sier rett ut at du ikke GIDDER sjekke, da synes jeg ærlig talt du burde spandere på deg noen få sekunder på å sjekke teksten før du poster.
Gjest green tea Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 Det er altså latskap som er problemet, ikke dysleksi. Kan du ikke respektere de andre forumbrukerne nok til å i hvert fall gjøre teksten din forståelig? En skrivefeil eller to gjør ingenting; de fleste av oss poster innlegg med feil i fra tid til annen. Men når du sier rett ut at du ikke GIDDER sjekke, da synes jeg ærlig talt du burde spandere på deg noen få sekunder på å sjekke teksten før du poster. det er ikke latskap! det er faktis umulig for meg enkete ganger se mine jegne feil uanset hvor mye ser gjenom det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 og "pyntegjenstand" er skrevet helt korrekt.. :-o
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 Alle "vanskelige" ord blir skrevet riktig, mens ord med dobbeltkonsonant konsekvent blir skrevet feil og ord som ikke skal ha dobbeltkonsonant får det. Å/og alltid byttet om. Hadde ikke dette vært en fiktiv person hadde hun ikke vært her fortsatt etter all hetsen.
Titti72 Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 Til dere som ser at TS skriver korrekt noen ganger: Det er 2 brukere her, med nesten identisk navn. Tror forskjellen er et mellomrom i navnet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #14 Skrevet 10. mai 2010 Herregud green tea! Hvor gammel er du egentlig?? Syns det popper opp det ene tullete innlegget etter det andre fra deg!
Gjest green tea Skrevet 10. mai 2010 #15 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Herregud green tea! Hvor gammel er du egentlig?? Syns det popper opp det ene tullete innlegget etter det andre fra deg! noen lider av noe som heter alt skal være alvorlig. hvis jeg skule hvert ekstremt alvorlig så ville det hvert skadelig for meg. det hvil si sos Endret 10. mai 2010 av green tea
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #16 Skrevet 10. mai 2010 det er ikke latskap! det er faktis umulig for meg enkete ganger se mine jegne feil uanset hvor mye ser gjenom det. Jo, det er latskap. Du har tilgang til word, men når du sier at du ikke gidder sjekke teksten før du poster den så er det latskap.
redchilli Skrevet 10. mai 2010 #17 Skrevet 10. mai 2010 jeg kjenner jeg blir oppgitt over alle innleggene dine, green tea. SPAM kaller jeg det:P Greit nok med dystleksi, men har null medfølelse når du er lat og ikke gidder i å ta tak i problemet. da får du tåle kritikk!
Gjest Frosk Skrevet 10. mai 2010 #18 Skrevet 10. mai 2010 jeg kjenner jeg blir oppgitt over alle innleggene dine, green tea. SPAM kaller jeg det:P Greit nok med dystleksi, men har null medfølelse når du er lat og ikke gidder i å ta tak i problemet. da får du tåle kritikk! Hjelpes. Så lenge man forstår sånn omtrent hva som menes, burde det vel ikke være noe problem at der fins en del skrivefeil i innleggene? Og så er det jo alltids et alternativ å la være å lese brukerens innlegg, om de plager deg veldig. (Du skriver forresten ikke akkurat korrekt, du heller )
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #19 Skrevet 10. mai 2010 Hjelpes. Så lenge man forstår sånn omtrent hva som menes, burde det vel ikke være noe problem at der fins en del skrivefeil i innleggene? Og så er det jo alltids et alternativ å la være å lese brukerens innlegg, om de plager deg veldig. (Du skriver forresten ikke akkurat korrekt, du heller ) Men det er nettopp dette som er problemet. I mange tilfeller forstår man ikke hva som menes fordi skrivefeilene blir for overveldende. når i tillegg TS kreerer nye tråder på løpende bånd, og også innrømmer at hun ikke gidder sjekke rettskrivingen, da må man kunne få lov til å reagere.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #20 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har og lagt merke til at det virker som om du oppretter en haug med tråder, med mest mulig skrivefeil. Samtidig, som flere påpeker, skriver du ofte "vanskelige" ord riktig. Det får meg til å lure på om du kun lager skrivefeil for å provosere. Det virker helt klart, men kan du ikke heller skaffe deg en annen hobby, slutte å tulle og heller bidra på en mer positiv måte her inne på forumet. Det blir litt mye med så mange unødvendig tråder om alt og ingenting. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå