Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!! Jeg møtte typen på arbeidplassen og nå bor vi sammen..har vært ilag i et halv år nå. Sjefen vet ingenting.

Er det noen som vet om det er lov å jobbe på samme plass????

Begynner og bli slitsomt og skal holde det hemmelig :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer kanskje an på hvor du jobber, men der jeg har jobbet har aldri dette vært noe problem. Der har til og med en av ledelsen vært samboer med ei som jobber under seg, og det går ganske så fint det såvidt jeg vet.

Skrevet

Hvis dere klarer å "gi hverandre kritikk" og holde fingrene fra hverandre på jobb, så burde det jo gå greit. Er vel mest der skepsisen ligger (sjefer/ansatte ser jeg jo at har andre problem, men to likeverdige er jo ikke det).

Mange som da beskytter kjæresten i ett og alt og ikke kan gi dem kritikk eller si til dem at de må gjøre noe om igjen osv, så blir det så mye problemer for alle andre.

Og de færreste setter vel pris på at to står og klår og tafser på hverandre på jobb :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når vi er på jobb så er vi på jobb...er ikke noe tull da..hehe.

Men han er assisterende butikksjef da. Bare lurte på om det er noen som vet om det fins noen lov på det??!!

Skrevet

Det er mest på TV (i ulike programmer) at det ikke er lov å være et par mens man jobber sammen. Det gjelder svært få yrker i Norge! Hvis han er butikksjef, da betyr det vel at dere begge jobber i butikk? Da tror jeg det har mindre enn ingenting å si at dere er sammen/samboere. ;) Don't worry

Skrevet

Min forrige sjef klikket da hun fikk vite om meg og kjæresten etter syv måneder. Da hadde han sluttet for tre måneder siden. Jeg fikk så kjeft, og side opp og side ned med hva hun syntes, og blablabla. Jeg svek henne på det groveste, og hun visste ikke om hun kunne stole på meg noe mer, og blablabla.

På jobb var vi kollegaer! Ingen flørting, ingen tjafsing, ingen kyssing. Så jeg ser ikke helt problemet hennes. Men nå skal det sies at den dama ikke eier lederegenskaper eller stort med sosiale antenner heller da (hun fikk ikke den jobben fordi hun kunne noe, for å si det sånn....)

Skrevet

Jeg jobber sammen med kjæresten min, det er ikke noe problem det. Tror ikke arbeidsgivere bryr seg så mye om det, i hvertfall har ikke jeg det inntrykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...