Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har begynt å bruke MD Formultations for ca 3uker, serien fungerer bra.

Men nå kunne jeg tenkt meg å begynne med en serum.

Hvilken vil dere anbefalle ?

Hvor på nettet kan den bestilles ??

:goodbye:

Takker på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MD Formulations continuous renewal serum er helt supert. Og det passer jo bra at du allerede bruker produkter fra MD. Dette serumet fåes billig på Prettyskin4less, men jeg er ganske irritert på denne siden for tiden, på grunn av ekstremt lang leveringstid, så om du vil ha serumet ditt fortere enn 5 uker bør du bestille fra et annet sted ;) FeelUnique har det, og de refunderer moms og tollbehandlingsgebyr. Ellers har de det på LookFantastic, men her er det dyrere enn FeelUnique... Hvis du bruker Ebay, finner du det sikkert rimelig der :)

Skrevet

Slik jeg har forstått det, så skal serumet hjelpe for noe. Uten å vite hva huden din trenger, så kan man vel ikke anbefale serum?

(jeg har ikke peiling på serum, så jeg kan dessverre ikke anbefale noe)

Skrevet

Hei.

Takk for svar Rosebud, skal se på de sidene nå :)

Gjest Idzi-bidzi
Skrevet

Hei.

Jeg har begynt å bruke MD Formultations for ca 3uker, serien fungerer bra.

Men nå kunne jeg tenkt meg å begynne med en serum.

Hvilken vil dere anbefalle ?

Hvor på nettet kan den bestilles ??

:goodbye:

Takker på forhånd

C vitamin serumet fra mario Badescu er helt fantastisk! Kjøpte den fra Vanitystore.no, men jeg vet man også kan bestille fra websiden til mario B også. Jeg bruker den morgen og kveld før dag og nattkrem, og den er veldig forfriskende og god

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eh. Serum er væskefasen av blod etter at det har koagulert, men regner med det ikke er det dere prater om :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...