Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har brukt rettetang i ca en måned og håret er utrolig slitt i tuppene, enda jeg bruker wella varmebeskyttende spray. Bruker i tilegg litt gele og hårspray. Har prøvd shampo for slitt hår, men tåler den ikke. Hva kan jeg gjøre? Håret er jo kjempe stygt
Gjest Nanne70 Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 (endret) Jeg har brukt rettetang i ca en måned og håret er utrolig slitt i tuppene, enda jeg bruker wella varmebeskyttende spray. Bruker i tilegg litt gele og hårspray. Har prøvd shampo for slitt hår, men tåler den ikke. Hva kan jeg gjøre? Håret er jo kjempe stygt Gå til frisøren og klipp tuppene. Invester i en god hårkur som du bruker 2 ganger i uka. Ikke bruk rettetang hver dag, og prøv en annen varmebeskyttende spray. Er det ingen shampoer du tåler? Endret 7. mai 2010 av Nanne70
Rosebud Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Enig med hun over. Hvis du ikke har prøvd den kan jeg på det varmeste anbefale Redken Extreme-serien. Anti-snap er en leave-in kur i denne serien, og den funker strålende på mitt hår etter jevnlig striping og føning
Ethereal Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Det er bare å komme seg til frisøren og få vekk de slitte tuppene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Var hos frisøren for tre uker siden. Og er ikke bare å klippe det av for jeg mister endel hår, og når det vokser ut igjen er det jo i alle forskjellige lenger. Har dere noen hårkurer å anbefale?
alecia Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Var hos frisøren for tre uker siden. Og er ikke bare å klippe det av for jeg mister endel hår, og når det vokser ut igjen er det jo i alle forskjellige lenger. Har dere noen hårkurer å anbefale? ved bruk av rettetang: kerastase har en god varmebeskyttende krem som og hjelper tørt hår. Ved håravfall anbefaler jeg at du masserer godt i hodebunnen hver gang du vasker håret, i tillegg til å bruke bain prevention shampo fra kerastase, er bevist at denne hjelper Og klipp tupper hver 6 uke... så kommer dette seg lykke til
Gjest SmallTalk Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Prøv med proteinkur for håret. Joico sin K-pack serie er veldig bra for hærpa hår, og har vunnet flere priser for nettopp dette.
einna Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Prøv ølgjær, et kosttilskudd som fåes på apoteket. Det skal hjelpe mot håravfall, og du får gjerne sterkere hår. Noen merker også at håret vokser fortere. Slitte tupper kan ikke repareres, du må nok klippe litt. Hårkurer kan gjøre mye for resten av håret. Kjøp kjente frisørmerker, gjerne på nettet. Søk litt rundt her inne, så finner du masse tips til produkter, nettsider osv.
Leylani Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Det må klippes litt, og deretter = Bruk Redken Extreme Anti Snap! Helt utrolig bra, og holder frisyren på plass i dagesvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå