Gå til innhold

Mannen min runker aldri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spiller det noen rolle om han gjør det eller ikke? Hvis det er noen som skriver her at de ikke vil at mannen skal runke så får de pepper og de må respektere hans privatliv, men må man ikke også respektere privatlivet til de som eventuelt ikke runker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet

Spiller det noen rolle om han gjør det eller ikke? Hvis det er noen som skriver her at de ikke vil at mannen skal runke så får de pepper og de må respektere hans privatliv, men må man ikke også respektere privatlivet til de som eventuelt ikke runker?

Nå er det ts som ikke respekterer det ved å legge ut om mannens runke/ikke runke vaner

Gjest Lajla
Skrevet

Så kjedelige dere er som alltid er sammen.. Når og hvor han vil. Ok så han får sex på stuebordet mens barna er til stede også da?.. Og syns forresten det høres ut som du skryter på deg.

Neida det er aldri kjedelig;)...Nei han vil ikke ha sex mens ungene ser på skjønner du vel...

Når de er lagt seg, får hans ex på stuebordet hvis han vil ja ;)

Og forressten så høres det ut som du er sjalu ;)

Gjest Bianca26
Skrevet (endret)

Neida det er aldri kjedelig;)...Nei han vil ikke ha sex mens ungene ser på skjønner du vel...

Når de er lagt seg, får hans ex på stuebordet hvis han vil ja ;)

Og forressten så høres det ut som du er sjalu ;)

Er jeg ikke. Høres ut som du har sex med han fordi du føler du må og ikke fordi du vil det selv. Han sier bare han ikke runker fordi han tror du blir sur om han gjør det.

Og hvorfor skal jeg være sjalu på noen som ikke har et sosialt liv, men som sitter hjemme med mannen hele tiden?

Endret av Bianca26
Gjest Gunner
Skrevet

Ja det tror i allefall jeg er ganske vanlig. Hvorfor skal han gjøre det nest beste? Fikk ikke svart på den andre tråden din men tenkte kanskje det kunne være en liten trøst å nevne at jeg også strøyk på min første oppkjøring og jeg er mann skulle være men det hjalp lite. Jeg bremset for lite før rundkjøringa, hvorfor strøyk du?

Gjest Bianca26
Skrevet

Ja det tror i allefall jeg er ganske vanlig. Hvorfor skal han gjøre det nest beste? Fikk ikke svart på den andre tråden din men tenkte kanskje det kunne være en liten trøst å nevne at jeg også strøyk på min første oppkjøring og jeg er mann skulle være men det hjalp lite. Jeg bremset for lite før rundkjøringa, hvorfor strøyk du?

Går an å gjøre begge deler.

Gjest Lajla
Skrevet

Er jeg ikke. Høres ut som du har sex med han fordi du føler du må og ikke fordi du vil det selv. Han sier bare han ikke runker fordi han tror du blir sur om han gjør det.

Og hvorfor skal jeg være sjalu på noen som ikke har et sosialt liv, men som sitter hjemme med mannen hele tiden?

Jeg elsker sex, vil helst ha det flere ganger hver dag ;)) Selv om du føler at du må ha sex bare for å gjøre mannen fornøyd, så er det ikke slik her i gården ;)

Jeg elsker ås e menn runke og bruker å oppmuntre han til å gjøre det, Vil gjerne komme overasskende på han mens han runker, eller våkne mens han holder på men dessverre så skjer det ikke fordi han ikke runker alene, kun sammen med meg.

Hvem sier at vi sitter hjemme hele tiden? hehe..Elsker å være ute å finne på mange sprøe ting :)

Å være sammen er ikke ensbetydende med at man er alene sammen eller sitter inne hehe

Gjest Bianca26
Skrevet (endret)

Jeg elsker sex, vil helst ha det flere ganger hver dag ;)) Selv om du føler at du må ha sex bare for å gjøre mannen fornøyd, så er det ikke slik her i gården ;)

Jeg elsker ås e menn runke og bruker å oppmuntre han til å gjøre det, Vil gjerne komme overasskende på han mens han runker, eller våkne mens han holder på men dessverre så skjer det ikke fordi han ikke runker alene, kun sammen med meg.

Hvem sier at vi sitter hjemme hele tiden? hehe..Elsker å være ute å finne på mange sprøe ting :)

Å være sammen er ikke ensbetydende med at man er alene sammen eller sitter inne hehe

Jeg elsker sex jeg og, men når du formulerer deg på denne måten: Han får sex, da høres det ut som han får det kun for sin egen skyld. Er bedre å si jeg får sex eller vi har sex, ikke at han får.

Og hvor har jeg sagt at JEG har sex fordi jeg må. Jeg har sex fordi jeg liker det. Det er du som formulerer deg dårlig.

Endret av Bianca26
Gjest Lajla
Skrevet

Jeg elsker sex jeg og, men når du formulerer deg på denne måten: Han får sex, da høres det ut som han får det kun for sin egen skyld. Er bedre å si jeg får sex eller vi har sex, ikke at han får.

Stakkars deg !! Vi er ikke gift, men blir vi gift så stopper ikke sexlysten av den grunn :)) Du må ikke tro på alt du hører hehe

Gjest Bianca26
Skrevet (endret)

Stakkars deg !! Vi er ikke gift, men blir vi gift så stopper ikke sexlysten av den grunn :)) Du må ikke tro på alt du hører hehe

Ikke vær nedlatende. Det er så jævla unødvendig. Og det er ikke stakkars meg. Jeg trakk tilbake den kommentaren. jeg ville skrive den for å provosere deg.

Men det høres jo ut som du ikke vil det selv når du sier HAN FÅR. DERE FÅR ikke bare han

Endret av Bianca26
Gjest lajla
Skrevet

Ikke vær nedlatende. Det er så jævla unødvendig. Og det er ikke stakkars meg. Jeg trakk tilbake den kommentaren. jeg ville skrive den for å provosere deg.

Men det høres jo ut som du ikke vil det selv når du sier HAN FÅR. DERE FÅR ikke bare han

han får ;) og jeg får ;)

Ikke ta deg selv så høytidelig da :)) Du sier jeg er nedlatende, men skriver samtidig ting for å provosere meg ..hmmm

Gjest Bianca26
Skrevet

han får ;) og jeg får ;)

Ikke ta deg selv så høytidelig da :)) Du sier jeg er nedlatende, men skriver samtidig ting for å provosere meg ..hmmm

ja du provoserte meg først. Da tar jeg igjen.

Gjest lajla
Skrevet

ja du provoserte meg først. Da tar jeg igjen.

Det var da noe.. å bli provosert fordi vi har mye sex og at han ikke runker, og at jeg skrev han får istedenfor vi får. jaja....

jag var jo bare ærlig :)

Gjest Gunner
Skrevet

Skjeldent at alle får og likevel klarer å være missfornøyde, pms?

Gjest Bianca26
Skrevet (endret)

Det var da noe.. å bli provosert fordi vi har mye sex og at han ikke runker, og at jeg skrev han får istedenfor vi får. jaja....

jag var jo bare ærlig :)

Du var ærlig når du skrev at jeg sikkert gav typen min sex uten å ville det selv? Du vet ingenting om mitt sexliv.

Det var det som provoserte meg ikke det andre

Endret av Bianca26
Gjest Anjelika
Skrevet

Vil tro det er noe uvanlig, men selvsagt at det forekommer. Jeg har selv vært borti en fyr som syntes det var litt kjedelig å runke og som derfor gjorde det relativt sjelden.

Tror ikke alltid det har så veldig mye sammenheng med hvor mye sex man "får" da. Typen min kan gå hjem fra meg med en kuk som verker etter sexmarathon, og likevel må han ta seg en runk selv om han har lovt seg selv å la den stakkars tingen være i fred litt :fnise: Man blir jo ikke akkurat mindre kåt av å ha sex, heller mer.

Og jeg ser ikke på onani som å nøye seg med det nest beste alltid, sex og onani er på en måte to forskjellige ting. Greit at sex er bedre, men "ja takk begge deler" sier nå jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...