Gå til innhold

Mannen min runker aldri

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Javel. Jeg tror ikke på det, og ikke skjønner jeg hva som er så ille om en mann runker. Det er jo ikke en seriøs ting han juger om så føler det har lite med tiltro å gjøre

har ikke sakt det er ille. jeg snakker om at man faktisk kan snakke sant.

er som om jeg skal si du er mentalt utro forde så mange andre er det. selv om du sier nei så tror jeg deg ikke! forde du er mot det normale

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet

har ikke sakt det er ille. jeg snakker om at man faktisk kan snakke sant.

er som om jeg skal si du er mentalt utro forde så mange andre er det. selv om du sier nei så tror jeg deg ikke! forde du er mot det normale

Mentalt utro? Hva er det?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mentalt utro? Hva er det?

være forelska i en annen person, mens man er sammen med en annen. drømme om å være samme personen, sex osv

Gjest Bianca26
Skrevet

være forelska i en annen person, mens man er sammen med en annen. drømme om å være samme personen, sex osv

Man er ikke utro uten at man aktivt gjør noe galt. Og hvorfor sammenligner du dette med runking forresten?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke utro uten at man aktivt gjør noe galt. Og hvorfor sammenligner du dette med runking forresten?

MENTALT utro. Forde jeg snakket om at selv om du nektet for noe som tydeligvis skulle "normalt" og ingen trodde deg

sånn som ingen tror at en mann ikke kan runke...

du hadde ikke følt deg litt såret?

eller er det slik at alle må være like og de som ikke runker uten om sex med dama automatisk juger.

Gjest Bianca26
Skrevet

MENTALT utro. Forde jeg snakket om at selv om du nektet for noe som tydeligvis skulle "normalt" og ingen trodde deg

sånn som ingen tror at en mann ikke kan runke...

du hadde ikke følt deg litt såret?

eller er det slik at alle må være like og de som ikke runker uten om sex med dama automatisk juger.

Alle menn runker. Det er jeg 100% overbevist om.

Skrevet

Jeg synes ikke det høres så uvanlig ut.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lamme mennesker, ekstem relgiøse menn, munker også?

Gjest Bianca26
Skrevet

Lamme mennesker, ekstem relgiøse menn, munker også?

Spesielt munker og andre som skal leve i sølibat.

Skrevet

Jøss! Kjenner du absolutt alle menn så godt?

Skrevet

Det er en påstand som er lett å tilbakevise, jeg må bare finne en mann som er villig til å si at han ikke runker.... Bevis at han lyver ;)

Gjest Bianca26
Skrevet

Det er en påstand som er lett å tilbakevise, jeg må bare finne en mann som er villig til å si at han ikke runker.... Bevis at han lyver ;)

Er vanskelig å bevise da, med mindre jeg skulle være "heldig" å ta han på fersken. Jeg TROR iallefall at alle runker. Hadde blitt overrasket om det viste seg å ikke stemme.

Jeg hadde forresten ikke likt det om han ikke gjorde det. Hadde trodd han var prippen da..

Gjest Bianca26
Skrevet

Jøss! Kjenner du absolutt alle menn så godt?

Jeg sa ikke at jeg vet det, men at jeg er overbevist om det

Gjest Mann45
Skrevet

Definitivt uvanlig.

Ja. Det tror jeg også. Men neppe u-normalt.

Gjest Ridder Hans.
Skrevet

Jeg har vell sex 2-3 ganger i uken og kan ikke si annet enn at hvis jeg er hjemme alene (skjer svært sjeldent) og har lite å finne på så går det ikke lang tid før jeg graver opp et par "blåfilmer" på VHS og dasker laksen litt :lur: . Men ville aldri gjort det hvis dama var i umiddelbar nærhet.

Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg har vell sex 2-3 ganger i uken og kan ikke si annet enn at hvis jeg er hjemme alene (skjer svært sjeldent) og har lite å finne på så går det ikke lang tid før jeg graver opp et par "blåfilmer" på VHS og dasker laksen litt :lur: . Men ville aldri gjort det hvis dama var i umiddelbar nærhet.

Ikke er litt hot å se på

Gjest lajla
Skrevet

Min mann runker aldri, men så har vi sex 1-2 ganger hver dag..Hender at det kan hoppe over en dag men det er svært sjeldent. han sier at han ikke runker,Fordi det er mye bedre med sex...Lyver han også da mon tro? og hvor skal han eventuelt runke=? Må være i dusjen, på do eller jobben da ...

Gjest Bianca26
Skrevet

Min mann runker aldri, men så har vi sex 1-2 ganger hver dag..Hender at det kan hoppe over en dag men det er svært sjeldent. han sier at han ikke runker,Fordi det er mye bedre med sex...Lyver han også da mon tro? og hvor skal han eventuelt runke=? Må være i dusjen, på do eller jobben da ...

Er dere sammen 24/7? Hva vet du hva han gjør når du ikke er hjemme?

Gjest lajla
Skrevet

Er dere sammen 24/7? Hva vet du hva han gjør når du ikke er hjemme?

Nei vi er sammen nesten 24/7 ..Vi har barn som er hos oss hele tiden , med unntak hvis de er ute en tur, derfor jeg sa at hvis han gjør det, så må det være på do, dusjen eller jobben..Kveldene tilbringer vi sammen som regel..Svært sjeldent gjør vi noe på egenhånd...

Jeg veet jo ikke om han lyver når han sier at han aldri runker...

Han har sagt at han tar noen tak i dujsen, men han runker aldri til han kommer...Hvorfor skal han egentlig lyve om det? Han får jo sex akkurat når og hvor han vil

Gjest Bianca26
Skrevet

Nei vi er sammen nesten 24/7 ..Vi har barn som er hos oss hele tiden , med unntak hvis de er ute en tur, derfor jeg sa at hvis han gjør det, så må det være på do, dusjen eller jobben..Kveldene tilbringer vi sammen som regel..Svært sjeldent gjør vi noe på egenhånd...

Jeg veet jo ikke om han lyver når han sier at han aldri runker...

Han har sagt at han tar noen tak i dujsen, men han runker aldri til han kommer...Hvorfor skal han egentlig lyve om det? Han får jo sex akkurat når og hvor han vil

Så kjedelige dere er som alltid er sammen.. Når og hvor han vil. Ok så han får sex på stuebordet mens barna er til stede også da?.. Og syns forresten det høres ut som du skryter på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...