Gå til innhold

Knipeøvelser

Millian

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor vanlig det er å å trene bekkenbunnsmuskulaturen. Gjør dere det? Har dere evt merket noen forandring?

Lurer også på om dere har opplevd å bli støl i muskulaturen nederst i magen av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jeg lurer på hvor vanlig det er å å trene bekkenbunnsmuskulaturen. Gjør dere det? Har dere evt merket noen forandring?

Lurer også på om dere har opplevd å bli støl i muskulaturen nederst i magen av dette?

personlig er jeg ikke noe flink til å trene bekkenmuskelaturen. Jeg hørte en gang at når man har jevnlig samleie så blir den jo brukt og trent da.. og har jo vært i et forhold siden jeg var ung:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å gjøre det så ofte som mulig, men ikke alltid jeg husker det.

JA! merket foskjell.. MYE sterkere orgasmer, og lettere å få dem.

Merket også at jeg er enda strammere enn jeg har vært (men har aldri vært noe vid..)

Anbefaler absolutt!! Desuten så forhindrer det urinlekasje o.l. når en blir eldre.. Har også hørt at fødsel kan bli lettere, men vet ikke om dette er sant..

Derimot kan en komme lettere tilbake til normalt underliv dersom en er sterk i muskulaturen der nede..

Bli IKKE støl..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke vært så flink til det tidligere, men de siste tre-fire ukene har jeg gjort det hver dag, og jeg planlegger å fortsette. :) I tillegg har jeg vaginakuler, men bruker dem svært sjeldent fordi det rett og slett blir et lite tiltak å skulle gå og sette dem inn og sånt :ler: Men burde jo bruke dem når jeg først har dem, da.

Har aldri opplevd å bli støl, nei.

Lurer egentlig litt på hvor lang tid det normalt tar før man kan merke betydelige forandringer.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Pleide å gjøre det, men med en samboer som har nektet å ha sex med meg fordi jeg "tar i for hardt der nede" så fant jeg det tryggest å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...