Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har arbeidsavklaringspenger, og tiltaket mitt er studier. Det har gått bra til nå, så ingen tvil om tiltaket mitt er rett eller ikke. Men nå er jeg blitt gravid og er veldig dårlig, kaster opp flere ganger hver dag, sliter med å få i meg mat og er på grensen til dehydrert. Har prøvd å få tak i saksbehandleren min, men hun var ikke tilgjengelig før den 20. ca, og min første eksamen er på mandag. Sånn det er nå, kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skal få det til. Er så redd for at et eller annet kan føre til at jeg mister arbeidsavklaringspengene. Er det noen her som vet hva som skjer om jeg ikke får tatt eksamen?
Stor&Sterk Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Det er typisk nav å ikke få tak i saksbehandler.. men gå til fastlege, da får du sykemelding og denne er fin dokumentasjon til nav og skole.... så får du rett til ny eksamen også?....men jeg vil tro at det er viktigst å dokumentere med sykemelding. Da kan vel ingen si noe ? Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå