Gjest green tea Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 du er dum nei det handler ikke om intelligens. ingen er perfekte så det vil vel bety at alle er lit dumme til tider.
I.am.me Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Få kan definere ordet 'dum'. Hva betyr det å være dum? Er det hvor høy IQ du har, eller handler det om sosial intelligens? De som har celebral parese /kromosommutasjon kan være svært gode med tall og ha en høy hukommelse, men er de dumme likevel siden de har såpass lav evne på andre felt? Nei, hva skal man si...
Gjest green tea Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Få kan definere ordet 'dum'. Hva betyr det å være dum? Er det hvor høy IQ du har, eller handler det om sosial intelligens? De som har celebral parese /kromosommutasjon kan være svært gode med tall og ha en høy hukommelse, men er de dumme likevel siden de har såpass lav evne på andre felt? Nei, hva skal man si... nå betyr dum at du ikke er perfekt. med ande ord en blanding av lit forskjellig. jeg skrev i underteksten ingen ting med intelligens å gjøre med andre ord iq. og det har ingen ting med at en person er konstant dum eller. Endret 6. mai 2010 av green tea
I.am.me Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 nå betyr dum at du ikke er perfekt. med ande ord en blanding av lit forskjellig. jeg skrev i underteksten ingen ting med intelligens å gjøre med andre ord iq. og det har ingen ting med at en person er konstant dum eller. Ok, jeg ser innlegget ditt, men jeg har litt problemer med å skjønne deg, hva du vil fram til liksom og hva du egentlig vil diskutere...
*Numi* Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Få kan definere ordet 'dum'. Hva betyr det å være dum? Er det hvor høy IQ du har, eller handler det om sosial intelligens? De som har celebral parese /kromosommutasjon kan være svært gode med tall og ha en høy hukommelse, men er de dumme likevel siden de har såpass lav evne på andre felt? Nei, hva skal man si... Kanskje du skal vite nok om CP før du uttaler deg? Det finnes forskjellige grader, og ikke alle har nedsatt evne "på andre felt". Og det har ingenting med intelligens/sosial intelligens å gjøre, men med nedsatt muskelfunksjon. Endret 6. mai 2010 av *Numi*
I.am.me Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Kanskje du skal vite nok om CP før du uttaler deg? Det finnes forskjellige grader, og ikke alle har nedsatt evne "på andre felt". Ehhh, grunnen til at de kaller det CP er fordi de har en forstyrrelse på hjernen som skaper problemer for enkle evner som de uten CP har. F.eks kan de ha problemer som med å snakke tydelig, skrive, konsentrere seg, eller noe mye mer alvorlig enn det, f.eks i musklene. Jeg vet mye om det, og selvfølgelig vet jeg at ikke alle rammes på samme måte. Men det skrev jeg faktisk ikke heller. Alt jeg sa var at de med CP som hadde nedsatte evner på andre felt, ofte var super gode i noe annet.....
*Numi* Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Ehhh, grunnen til at de kaller det CP er fordi de har en forstyrrelse på hjernen som skaper problemer for enkle evner som de uten CP har. F.eks kan de ha problemer som med å snakke tydelig, skrive, konsentrere seg, eller noe mye mer alvorlig enn det, f.eks i musklene. Jeg vet mye om det, og selvfølgelig vet jeg at ikke alle rammes på samme måte. Men det skrev jeg faktisk ikke heller. Alt jeg sa var at de med CP som hadde nedsatte evner på andre felt, ofte var super gode i noe annet..... Ok. Beklager.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Har lest en del av innleggene dine green tea, men jeg skjønner nesten aldri hva du vil frem til eller hva du vil diskutere. Skjønner det ikke denne gangen heller, kanksje du kunne utdype de første innleggene dine litt?
Gjest green tea Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 det handler om at alle gjør feil. det handler også om at det alltid hvil verre noe en ikke får til uanet om du skule vert den smarteste i landet.
virw Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Eg forstår ikkje heilt kva du vil med denna tråden her, men... Ja, alle kan vere dumme av og til, på forskjellige måtar. Var det det du ville fram til?
Gjest green tea Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Eg forstår ikkje heilt kva du vil med denna tråden her, men... Ja, alle kan vere dumme av og til, på forskjellige måtar. Var det det du ville fram til? ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå