Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Vi sluttet på p-pillen i november og jeg har siden da hatt normale sykluser med eggløsning. Nå har jeg mistet mensen,er tre uker siden jeg skulle hatt den, men har en del stikkninger i underlivet/magen. Jeg er ikke gravid, har tatt flere tester så dette er helt uaktuelt. Har noen hatt noe erfaringer med dette? Har tidligere hatt problemer med syklusen, i 2007 hadde jeg 4 sykluser på hele året. Legen sier vi ikke får hjelp før det har gått 1 år, men det er så lenge til! Er der noen preparater som kan sette i gang syklusen igjen? Håper noen har erfaringer med dette de kan dele...
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Hvis du har fått påvist PCOS og manglende eggløsning, som høres ut siden du har sjeldne mens, så har du krav på hjelp til å få igang syklusen din og få hjelp til å mestre PCOS'en, selv om det er veldig vanskelig. Det blir noe annet når du faktisk har en diagnose. De fleste som har PCOS bruker Pergotime for å få EL, du kan også få hormoner for å sette igang mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå