Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Er det noen som har kommet inn på master i arbeids- og organisasjonspsykologi på UiO med en bachelor i psykologi fra NTNU? Eller kjenner noen som har det.. Jeg har tenkt å ta min master i Oslo, og lenge trodde jeg at det var mulig å søke med bachelor fra NTNU, men nå får jeg vite at man må ta en bacheloroppgave, samt innføringsfag i organisasjonspsykologi på UiO.. Jeg spurte om ikke dette var akkurat det samme på NTNU (vi kan velge bacheloroppgave i organisasjonspsykologi og vi har et innføringsfag i organisasjonspsykologi som går under et annet navn), men dette var tydeligvis ikke godt nok.. Så jeg måtte søke gjennom samordna opptak igjen, for å komme inn på bachelor i psykologi 1. året på UiO (selv om jeg går 3. året til høsten), for å se om de godkjenner fagene mine fra NTNU til høsten, for å så ta en bacheloroppgave på UiO til høsten?? Hvordan skal jeg skrive en bacheloroppgave i Oslo når jeg har bor i Trondheim og har fag her? Dette er informasjonen jeg fikk fra en rådgiver, men jeg syns det høres helt fjern ut. Noen som har erfaring / bedre info?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå