Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh det er så spennende med konkurranser! :nigo: Det høres forresten ut som at den glinsende, tettsittende trikoten er skikkelig sexy å løfte i :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til å se deg i trikoten min :nigo: Det er lov å dusje seg i magnesium først altså, for å få et litt mer røft uttrykk ;)

Når har du innveiing?

Skrevet

Åh det er så spennende med konkurranser! :nigo: Det høres forresten ut som at den glinsende, tettsittende trikoten er skikkelig sexy å løfte i :fnise:

Dritheit!! :ler:

Gleder meg til å se deg i trikoten min :nigo: Det er lov å dusje seg i magnesium først altså, for å få et litt mer røft uttrykk ;)

Når har du innveiing?

Kanskje jeg skal være så glinsende som mulig, og klisse meg inn i babyolje i tillegg :skya:

Innveiing er kl 10, og stevnet starter 12 :)

Skrevet (endret)

:hallo:

Dagboka di har forsvunnet ut av "mine innlegg", og det kan jeg ikke ha noe av.

Endret av yoga
Skrevet

Tittet innom her for å si:

Gratulerer så mye med dagen i dag! :bursdag:

Skjønner at du har noen spennende planer for dagen. Lykke til! :hoppe:

Skrevet

:sjarmor:

Jeg løftet 77,5 kg i bøyen, benken gikk ikke bra i det hele tatt, men det driter jeg i, og jeg fikk opp 110 kg i mark! :skya:

Tadaaaaaa!!!!!!!!!!!! :trene:

Jeg har skrevet et lengre innlegg i bloggen om stevnet, videoer og sånn! Flinke Icere lagde en fin video. Prudence, Bolledeig og Icere var med og heiet meg frem, veldig koselig å ha dem der! :hjerte:

Skrevet

Gratulerer med vel gjennomført stevnedebut, og sterke perser! :nigo:

Skrevet

Grattis med vel overstått debut! Høres kjemperatig ut. :)

Trudde eg hadde skrive i boka di men der tok eg feil. Så no er du endelig på lista mi!

Skrevet

Dæven, hva man går glipp av mens man er på ferie sier jeg bare... :dåne:

Gratulerer med debut og vel overstått bursdag (det viktigste først, må vite!) :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...