Kónguló Skrevet 29. august 2010 #41 Del Skrevet 29. august 2010 Åh det er så spennende med konkurranser! Det høres forresten ut som at den glinsende, tettsittende trikoten er skikkelig sexy å løfte i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prudence Skrevet 30. august 2010 #42 Del Skrevet 30. august 2010 Gleder meg til å se deg i trikoten min Det er lov å dusje seg i magnesium først altså, for å få et litt mer røft uttrykk Når har du innveiing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. august 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 30. august 2010 Åh det er så spennende med konkurranser! Det høres forresten ut som at den glinsende, tettsittende trikoten er skikkelig sexy å løfte i Dritheit!! Gleder meg til å se deg i trikoten min Det er lov å dusje seg i magnesium først altså, for å få et litt mer røft uttrykk Når har du innveiing? Kanskje jeg skal være så glinsende som mulig, og klisse meg inn i babyolje i tillegg Innveiing er kl 10, og stevnet starter 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 30. august 2010 #44 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Dagboka di har forsvunnet ut av "mine innlegg", og det kan jeg ikke ha noe av. Endret 30. august 2010 av yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 31. august 2010 #45 Del Skrevet 31. august 2010 Så spennende med stevne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. september 2010 #46 Del Skrevet 3. september 2010 Lykke til i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. september 2010 #47 Del Skrevet 4. september 2010 Tittet innom her for å si: Gratulerer så mye med dagen i dag! Skjønner at du har noen spennende planer for dagen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prudence Skrevet 4. september 2010 #48 Del Skrevet 4. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. september 2010 Forfatter #49 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg løftet 77,5 kg i bøyen, benken gikk ikke bra i det hele tatt, men det driter jeg i, og jeg fikk opp 110 kg i mark! Tadaaaaaa!!!!!!!!!!!! Jeg har skrevet et lengre innlegg i bloggen om stevnet, videoer og sånn! Flinke Icere lagde en fin video. Prudence, Bolledeig og Icere var med og heiet meg frem, veldig koselig å ha dem der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 5. september 2010 #50 Del Skrevet 5. september 2010 Gratulerer med vel gjennomført stevnedebut, og sterke perser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 8. september 2010 #51 Del Skrevet 8. september 2010 Grattis med vel overstått debut! Høres kjemperatig ut. Trudde eg hadde skrive i boka di men der tok eg feil. Så no er du endelig på lista mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. september 2010 #52 Del Skrevet 8. september 2010 Dæven, hva man går glipp av mens man er på ferie sier jeg bare... :dåne: Gratulerer med debut og vel overstått bursdag (det viktigste først, må vite!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå