Rosebud Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Hei, Noen av dere har sikkert sett den andre tråden min om lang leveringstid fra PrettySkin4Less, og i dag sendte jeg dem altså en mail og sa i fra at jeg ikke hadde fått pakken, nå en måned etter at jeg bestilte. De svarte at de opplevde en del forsinkelser internasjonalt for tiden, men at de dessverre ikke kunne gjøre noe med USPS sin leveringstid. De synes likevel jeg hadde ventet overraskende lenge, og spurte om jeg hadde sjekket med naboer om de hadde tatt i mot pakken for meg (tydeligvis annerledes leveringsmåte i USA...), med postmannen og med tollen. Siden å ta kontakt med postmannen og naboer ikke ville ha noe for seg, lurte jeg på det siste punktet. Hva med å kontakte tollen? Men hva spør man om da, når man ikke har sporingsnummer på pakken eller noe? Og hvem kontaker man liksom? Merker jeg har liten peiling på slikt, men går alt til tollen til ett sted, eller skal jeg kontakte et eget sted i Bergen? Jeg blir strålende fornøyd om noen vet, for hvis ikke pakken kommer i morgen heller vil jeg gjøre ettellerannet.... Endret 6. mai 2010 av Rosebud
Leylani Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Ring Postens kundeservice og hør med dem. Jeg har gjort det to ganger, de kan blant annet se om pakken din er tatt inn i tollen.
Tullemora Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Hei Har du fått undersøkt om pakken din har kommet i dag da? Venter selv på pakke som jeg bestilte for 3 uker siden på ebay, selger skincare_ave. Har fått fra dem før, tok bare 14 dager da. Har vel blitt stoppet i tollen denne pakken også
Rosebud Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2010 (endret) Hei Har du fått undersøkt om pakken din har kommet i dag da? Venter selv på pakke som jeg bestilte for 3 uker siden på ebay, selger skincare_ave. Har fått fra dem før, tok bare 14 dager da. Har vel blitt stoppet i tollen denne pakken også Nope ingenting i dag heller Nå skal jeg finne mail-adresse til tollen og telefonnummer til posten, for nå har jeg fått nok av dette... Hvis det er tollen som sitter på pakken: Hvor lang tid kan det ta å sjekke pakkene fortløpende?! Jeg fatter og begriper ikke hva som skjer med post og toll for tiden. Nesten så man burde gi opp nettshopping. Men bare nesten EDIT: Nå har jeg sendt mail til tollvesenet i min region, så får vi se hva de sier. Nå skal jeg reise bort i 4 dager, så pakken bør være her når jeg kommer tilbake Endret 7. mai 2010 av Rosebud
Rosebud Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 Sendte mail til tollen, de svarte veldig kjapt, og sa at de ikke oppbevarte noen pakker, det var det posten som gjorde, så de kunne ikke hjelpe (jeg mener nå at de burde kunne sjekke om de har videresendt noe i mitt navn eller ikke, jeg da...), så nå har jeg sendt mail til kundersevice i Posten, i stedet, og spurt om det samme. Håper at noen faktisk gjør jobben sin snart, og sjekker...
Tullemora Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Sendte mail til tollen, de svarte veldig kjapt, og sa at de ikke oppbevarte noen pakker, det var det posten som gjorde, så de kunne ikke hjelpe (jeg mener nå at de burde kunne sjekke om de har videresendt noe i mitt navn eller ikke, jeg da...), så nå har jeg sendt mail til kundersevice i Posten, i stedet, og spurt om det samme. Håper at noen faktisk gjør jobben sin snart, og sjekker... Ja slikt er virkelig ERGELIG, spesielt når man har betalt på forhånd. Prettyskin4less virker jo som en seriøs nettbutikk, og mange skryter jo av denne, så da må det være posten som har skylden. Håper ikke noen utro tjenere har blitt litt vel langfingrete og tatt den. Håper det ordner seg for deg. Fikk min pakke fra skincare_ave i går, og da ble jeg lettet. Ha en fin helg!
Rosebud Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2010 Ja slikt er virkelig ERGELIG, spesielt når man har betalt på forhånd. Prettyskin4less virker jo som en seriøs nettbutikk, og mange skryter jo av denne, så da må det være posten som har skylden. Håper ikke noen utro tjenere har blitt litt vel langfingrete og tatt den. Håper det ordner seg for deg. Fikk min pakke fra skincare_ave i går, og da ble jeg lettet. Ha en fin helg! Jeg liker egentlig siden veldig godt, og har bestilt titalls pakker derfra; det er så greit med gode priser og ikke betale toll, men nå tar jeg en pause fra denne butikken til de bedrer leveringstidene sine. Så bra at du fikk pakken din! I dag kom min også, etter 1 mnd og 5 dager... Ting ordner seg for snille piker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå