Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har snart bursdag og partneren min spurte om hva jeg ønsket meg. Vi har ikke vært sammen lenge og har derfor aldri kjøpt gaver til hverandre før.

Jeg syns det er så vanskelig å finne ut hva jeg skal si. Er mye av klær, sminke osv jeg kunne ønsket meg, men jeg stoler ikke helt på at gutter er flinke nok i jentebutikker til å finne utav det:p Å kjøpe klær til andre er vanskelig!

Derfor vil jeg finne noe litt enkelt, greit og ikke for dyrt å ønske meg. Noe litt safe...

Tips noen? Hva pleier dere si at dere ønsker dere til deres kjære? Om hva er enklest for gutter å finne/kjøpe?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En spesiell DVD eller bok? :)

Skrevet

En spesiell DVD eller bok? :)

Takk!

Ja, det er jo greit for gutter å finne;)

Gjest Nanette
Skrevet

Hotellhelg med spa.

Eller en koselig hyttetur langt oppi skogen eller på fjellet, bare jeg og han. Tente lys, peis osv. Romantisk... :)

Massasjetime med hudpleie til.

Smykkesett.

Helaften ute med middag, kino eller lignende.

Skrevet

Hotellhelg med spa.

Eller en koselig hyttetur langt oppi skogen eller på fjellet, bare jeg og han. Tente lys, peis osv. Romantisk... :)

Massasjetime med hudpleie til.

Smykkesett.

Helaften ute med middag, kino eller lignende.

Tusen takk for gode tips:D

Skrevet

Et spill? Brettspill eller tv-spill hvis du har en konsoll.

Jeg fikk Mario Bros av sambo til bursdagen (til Wii), og det var gaven jeg ble mest glad for, for da kan vi gjøre noe morsomt sammen når vi trenger å koble ut :)

Gjest Gjest
Skrevet

Transformers t-skjorte og titfucking som avslutning når jeg skulle ønske... *sukk*

Må nok finne meg i skjerf, telysholdere og yogate resten av livet.. :(

Menmen...

Skrevet

At han husker bursdagen min denne gangen ;)

Hjemmelagd kake hadde vært deilig også.

Av mer konkrete ting så ville jeg satt mest pris på noe vi kunne gjøre sammen - brettspill står høyt, TV-serier på DVD, en helgetur et eller annet sted (telttur på fjellet er nok), eller noe i den retning.

Gjest tabbouleh
Skrevet

Jeg har begynt å ønske meg en Opplevelse av mannen til bursdagen min. Han bestemmer selv hva slags opplevelse det skal være (sist ble det spa).

Kan absolutt anbefales! :jepp:

Skrevet

Det aller første jeg fikk i gave av kjæresten min var et sølvsmykke hvor det stod skrevet "jeg elsker deg" på. Det er den beste gaven jeg noen gang har fått :) jeg går med det hele tiden. Det er pent, ikke for overdrevet, ikke for dyrt, men samtidig utrolig omtenksomt og flott. Så du kan jo f.eks gi et hint om at et enkelt smykke hadde vært fint?

Ellers kan dere jo ha en sånn deal at du finner noe du vil ha så kan han betale det for deg, eller at du blir med å kjøpe en gave til deg? Det er jo ikke veldig "personlig" og søtt, men da er du garantert å få noe du har lyst på :)

Skrevet

Jeg har fått øredobber, kjede, armbånd, klokke, dvd-serie, bok, treningstøy og undertøy de siste bursdagene.

Har snart bursdag igjen og ønsker meg flere treningsklær. Det virker som om det er enkelt for guttene å finne noe der :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Til jul ønsket jeg meg pulsklokke, og fikk det. Nå har jeg ønsket meg en bok, kjole og sports-bh. Til jul og bursdag tidligere har jeg fått sko, kjole, klokke, pudder (måtte skrive ned akkurat hvilket merke og hvilken farge det var) og flere bøker.

Gutter klarer å kjøpe sminke, de må bare ha veldig utførte instrukser på hva det skal være ;)

Signerer denne!

De siste årene har jeg rett og slett sagt akkurat hva jeg ønsker meg. "Jeg ønsker meg DE høyttalerene" osv...

I tillegg har han faktisk vært flink til å kjøpe klær til meg i tillegg :-O Fikk en nyydelig tunika på Gina Tricot til jul, som han hadde kjøpt fordi "han trodde jeg ville bli fin i den"... <3 Flinke kjæresten min!

Gjest kaye
Skrevet

Jeg pleier aldri å ønske meg noe. Sier bare at han ikke trenger å kjøpe noe til meg, men han gjør det alltid likevel, og jeg setter pris på gaven fordi den er fra ham, og fordi han kjenner meg så godt at han vet hva jeg vil like :) Sist fikk jeg et smykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...