Gjest Snipp Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg skal kjøpe en gave til en tiåring og tenkte på denne plata, som mine barn elsker. Men så lurer jeg på om en tiåring (jente) kanskje vil synes det er barnslig? Noen med tiåringer her som har plata? (Her er forresten http://www.youtube.com/watch?v=X4YWBfiUwh0, den er helt fantastisk)
litle_my Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Jeg skal kjøpe en gave til en tiåring og tenkte på denne plata, som mine barn elsker. Men så lurer jeg på om en tiåring (jente) kanskje vil synes det er barnslig? Noen med tiåringer her som har plata? (Her er forresten http://www.youtube.com/watch?v=X4YWBfiUwh0, den er helt fantastisk) Definitivt for barnslig for en tiåring! Hva med f.eks. gavekort på kinobillett e.l?
Reveal Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Ærlig svar: Her i huset ville 9åringen (jente) høyst sannsynlig brukt den cd'en som frisbee... Foruten teksten (veldig barnslig) gikk dette veldig treeegt og kjedelig melodi. Til en 10 åring i dag ville jeg vurdert Hannah Montana (selv hun er i grenseland på vei ut...)- Hits for kids eller af1 (Michael Jackson fikk også sin renesanse i høst). Dagens skolebarn er stortsett veldig oppdatert på musikk... Her går det for tiden i Metallica, Karpe Diem, AF1 og ABBA (hender seg hun hører på Malin i "smug" som sovemusikk. PS: Husk også at endel skolebarn ikke nødvendigvis har/bruker cd-spiller lengre. Her har den fått stå å støve ned i minst 2 år... Spotify, Itunes og MP3 spiller på dockinhøytalere er det eneste som brukes... Endret 6. mai 2010 av Reveal
Fluffe Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Jeg skal kjøpe en gave til en tiåring og tenkte på denne plata, som mine barn elsker. Men så lurer jeg på om en tiåring (jente) kanskje vil synes det er barnslig? Noen med tiåringer her som har plata? (Her er forresten http://www.youtube.com/watch?v=X4YWBfiUwh0, den er helt fantastisk) Alt for barnslig . Har en liksom lillesøster på 10 år som har vokst fra slikt for lengst
Gjest ThatWoodcut Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Sminke, liksom bh-er, gavekort på kjøpesenter/spesifik butikk...
Gjest Snipp Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 He he, flaks at jeg spurte, takk for svar! Men er tiåringer blitt mini-fjortiser, de da? Jeg husker at vi pleide å hoppe strikk, lese Fem-bøkene og skrive hemmelige språk ... Ja ja, tidene forandrer seg. Alt av sminke/bh/Hannah Montana er helt uaktuelt for meg å gi, så vi får finne en fin genser eller noe sånt.
Amys Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Hva med et smykke/armbånd? Jeg hadde iallfall dilla på alt mulig slags "bling" når jeg var på den alderen.
Gjest yojo Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 10 åringer er mini fjortisser Mange har begynt med "merkeklær" og litt sminke på denne tiden. De har hvertfall sterke meninger om hva de vil ha (Min erfaring selvfølgelig, jentene i klassen til 10 åringen her i huset, er hvertfall opptatt av slike ting)
Gjest Snipp Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Hva med et smykke/armbånd? Jeg hadde iallfall dilla på alt mulig slags "bling" når jeg var på den alderen. God idé, det skal jeg jammen gjøre. Lett å sende i posten er det også. Hva skulle man gjort uten KG?
Gjest Snipp Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Vært ute i det fine været Da ville det vel blitt en telefon til barnevernet, siden den slags for mitt vedkommende måtte innebære å forlate to barn under seks år sovende inne aleine. Men jo da, jeg ser poenget ditt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå