Gjest yojo Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Noen som har prøvd denne?? http://store.likeaprincess.net/md-101-lash-fac101.html Har hørt at den skal være bra, noen som har erfaringer ?
lillelilje Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Da finnes det bedre.. jeg anbefaler deg den første forumlaen til lilash (om du får tak i den) eller enormous lash! Også må du være tålmodig.. du kommer garantert til å være like utålmodig som meg og kikke i speilet hvert 5.min for å se om det har skjedd noe Men det tar litt lenger tid.. etter 3uker vil DU se forskjell, etter 5 uker vil andre se forskjell og så blir de are lenger og lenger
Gjest lolita___ Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Hvor mye er 70 dollar i nk??Jeg vil prøve den,bare den ikke har sånne bivirkinger som lilash har det er ganske farlig.Du kan få brune øyelokk osv
Rosebud Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Hvor mye er 70 dollar i nk??Jeg vil prøve den,bare den ikke har sånne bivirkinger som lilash har det er ganske farlig.Du kan få brune øyelokk osv $70 er ca 430-440 NOK. Jeg bruker stort sett denne når jeg skal regne om valuta før jeg handler på nett: http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=16
Gjest yojo Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Hvor mye er 70 dollar i nk??Jeg vil prøve den,bare den ikke har sånne bivirkinger som lilash har det er ganske farlig.Du kan få brune øyelokk osv Tror det koster nesten 7-800 kr på taxfree'n jeg, så det var billig!
Gjest lolita___ Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Takk da var det vel ikke så ille:)Vurderer den selv nå.Har prøvd Talika men så ikke mye forskjell,litt kanskje.
Gjest yojo Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 En venninne av en venninne hadde brukt denne, og hun så tydelig forskjell på henne, så håper det virker på meg også
Gjest lolita___ Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 En venninne av en venninne hadde brukt denne, og hun så tydelig forskjell på henne, så håper det virker på meg også Har du bestil den?
Gjest lolita___ Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 En venninne av en venninne hadde brukt denne, og hun så tydelig forskjell på henne, så håper det virker på meg også Har du bestil den?
Gjest yojo Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 nei, jeg har en venninne som jobber på color fantasy som skulle sjekke om de hadde den i taxfree'en der... Håper det :)
Gjest lolita___ Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 nei, jeg har en venninne som jobber på color fantasy som skulle sjekke om de hadde den i taxfree'en der... Håper det :) OHH OKEI heldig deg:)Har velddig lyst å prøve den nå.
lillelilje Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 Hvor mye er 70 dollar i nk??Jeg vil prøve den,bare den ikke har sånne bivirkinger som lilash har det er ganske farlig.Du kan få brune øyelokk osv Hæ?? brune øyelokk? Det var nytt for meg. Aldri opplevd og jeg har brukt opp to tuber..
Gjest lolita___ Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Hæ?? brune øyelokk? Det var nytt for meg. Aldri opplevd og jeg har brukt opp to tuber.. leste om den på nette og da sa mange det var bivirkningen.
Gjest yojo Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Skal oppdatere her når jeg får tak i den, og har prøvd den litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå