Gå til innhold

Noen som har prøvd dette serumet for "forlenging av vippene"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da finnes det bedre.. jeg anbefaler deg den første forumlaen til lilash (om du får tak i den) eller enormous lash! Også må du være tålmodig.. du kommer garantert til å være like utålmodig som meg og kikke i speilet hvert 5.min for å se om det har skjedd noe ;) Men det tar litt lenger tid.. etter 3uker vil DU se forskjell, etter 5 uker vil andre se forskjell :) og så blir de are lenger og lenger ;)

Gjest lolita___
Skrevet

Hvor mye er 70 dollar i nk??Jeg vil prøve den,bare den ikke har sånne bivirkinger som lilash har det er ganske farlig.Du kan få brune øyelokk osv

Skrevet

Hvor mye er 70 dollar i nk??Jeg vil prøve den,bare den ikke har sånne bivirkinger som lilash har det er ganske farlig.Du kan få brune øyelokk osv

$70 er ca 430-440 NOK.

Jeg bruker stort sett denne når jeg skal regne om valuta før jeg handler på nett:

http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=16

Gjest yojo
Skrevet

Tror det koster nesten 7-800 kr på taxfree'n jeg, så det var billig! :)

Gjest lolita___
Skrevet

Takk da var det vel ikke så ille:)Vurderer den selv nå.Har prøvd Talika men så ikke mye forskjell,litt kanskje.

Gjest yojo
Skrevet

En venninne av en venninne hadde brukt denne, og hun så tydelig forskjell på henne, så håper det virker på meg også :jepp:

Gjest lolita___
Skrevet

En venninne av en venninne hadde brukt denne, og hun så tydelig forskjell på henne, så håper det virker på meg også :jepp:

Har du bestil den?

Gjest lolita___
Skrevet

Har du bestil den?

Gjest yojo
Skrevet

nei, jeg har en venninne som jobber på color fantasy som skulle sjekke om de hadde den i taxfree'en der... Håper det :) :)

Gjest lolita___
Skrevet

nei, jeg har en venninne som jobber på color fantasy som skulle sjekke om de hadde den i taxfree'en der... Håper det :) :)

OHH OKEI heldig deg:)Har velddig lyst å prøve den nå.

Skrevet

Hæ?? brune øyelokk? Det var nytt for meg. Aldri opplevd og jeg har brukt opp to tuber..

Gjest lolita___
Skrevet

Hæ?? brune øyelokk? Det var nytt for meg. Aldri opplevd og jeg har brukt opp to tuber..

leste om den på nette og da sa mange det var bivirkningen.

Gjest yojo
Skrevet

Skal oppdatere her når jeg får tak i den, og har prøvd den litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...