Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Ser at askeskyen har vokst kraftig de siste par dagene, og så snart vinden snur hitover blir vi antagelig rammet på nytt. Skal det aldri ta slutt? Jeg skulle ut og fly forrige gang også, og trodde det var over nå
Gjest Venelite Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Jeg håper Polen reisen min ikke blir avlyst, da skriker jeg...
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Det som er så utrolig kjedelig er at man ikke kan vite noe sikkert før det er for sent både med alternative reiseplaner og avbestilling av hotell... Jeg har flere reiser bestilt utover våren og sommeren. Kan bli dyrt dette hvis jeg må betale første natten på hotellet alle stedene uten å komme av flekken
Gjest Katee Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Noen som har hørt når den kan komme til Norge?? Skal til Syden på lørdag. Ik! Om jeg kommer meg hjem igjen får være det samme, men...
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Noen som har hørt når den kan komme til Norge?? Skal til Syden på lørdag. Ik! Om jeg kommer meg hjem igjen får være det samme, men... Ser ut som den blåser vestover og ut i atlanteren akkurat nå, så det ser bra ut for helgen. Jeg skal reise neste helg, og så stor som skyen er nå så tar det nok ikke mange timer før den når oss hvis vinden snur Men håper det beste
Gjest Katee Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Krysser fingrene for at den ikke kommer i det hele tatt! Surt når man ikke kommer seg avgårde (eller hjem)!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Synes synd på folk som skal til Nord i Spania, Barcelona og omegn nå. Eneste stedet i Europa som er rammet nå i dag. Da hjelper det lite at Norge er askefritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå