Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er ganske usikker på hvilke hudpleie produkter jeg bør begynne å bruke, og trenger derfor din hjelp. (:

Jeg har fett T-sone, mens kinnene mine er komfortable. Jeg har aldri giddet å ta godt vare på huden min og har derfor mange urenheter. Blant annet hudormer på nesen, et par kviser på sidene av kinnene (ved ørene) og på pannen.

Så hvilke produkter vil dere rekommendere? Helst Clinique eller Lancôme, men kom gjerne med flere forslag. Og om dere har brukt produktene, vennligst fortell om hvordan det virket for deg, og hvor lang tid det tok.

Disse produktene vurderer jeg å kjøpe:

Clinique 3-step skincare system (Skintype 2)

Lancôme Exfolinant Clarté

Lancôme Tonique Confort

Lancôme Pure Focus Moisturizer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å gå inn på www.hildechristina.com

Her vil du få masse gode råd, og hun er hudpleier så hun vet hva hun snakker om. Jeg har akkurat byttet over til produkter fra kun Decleor og MD FOrmulations og etter 14 dager ser/kjenner jeg en veldig forbedring på huden min :-)

Decleor og MD Formulations er i utgangspunktet veldig dyre merker, men om du handler på nettet så vil du finne de til en rimelig penge.

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ansikt til ansikt oppsøke en hudpleier! En "netthudpleier" kan ikke kjenne på huden din og heller ikke se den skikkelig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eieren av bloggen det refereres til over her skal ha penger for å anbefale produkter noe en hudpleier gjør gratis. En ganske intetsigende blogg spør du meg. Anbefaler deg å gå til en hudpleier som bruker MD formulations og eller Decleor siden det virker som om de fleste er fornøyd med disse to merkene.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Decleor og MD Formulations er MYE bedre produkter enn Lancome osv uansett hva Hilde Christina mener. Grunnen til at jeg nevnte bloggen hennes er at den er lærerik, hun skriver mye om produktene og hvordan de skal brukes. Om hun får penger eller ikke for å anbefale de er ett fett, produktene er gode uansett!

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Og nei, jeg er ikke kjøpt og betalt for å anbefale Hilde Christinas blogg :-) Den ER informativ, sånn er det bare...

Skrevet

Ja, det er mye nyttig i Hilde Christina sin blogg. Jeg har lært mye om bl.a. ingredienser der! Men jeg vil ikke anbefale folk å tømme kontoen sin for å kjøpe full størrelse av et produkt som fungerer fint for *henne* (eller andre bloggere/hudpleiere for den saks skyld). Les flere blogger, les reviews (google it og sjekk makeupalley) og kjøp billig på nett fra utlandet, og kjøp helst prøve- eller reisestørrelser i første omgang!

Skrevet

du burde heller gå for trygge merker som selges i hudpleiesalong :) jeg har også fet tsone og normale kinn, jeg bruker Decleor Hydra Floral Flower Nectar Moisturising Cream, den fungerer veldig bra for meg ihvertfall:) den gjør ikke huden kvisefri, men det skal den heller ikke. Et sted å begynne ihvertfall?

er fullt mulig å få råd fra Hilde Christina uten å kjøpe hudpleieprogram fra henne, det, er bare å lese bloggen hennes, og om du lurer på noe om et produkt kan du søke på det. Men jeg er enig med Jade, er lurt å gå til en hudpleier som kan se og ta på huden din for å finne ut hva du trenger :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes bloggen var bra før! Nå er det mye repitisjon.

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å bestille time hos hudpleier for hudanalyse nå, det er en hudpleier som også selger decleor, så da kan de jo evt anbefale meg spesifikke produkter av de, hvis de er så bra som dere sier :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...