Gå til innhold

Alenehelg!

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten skal bort en langhelg, og jeg blir helt alene. Har ikke vært borte fra hverandre mer enn 8 timer i strekk på snart 2 år, så det blir hardt... men samtidig kanskje litt godt også?

Har planleggingsliste så jeg får gjort noe mer enn å bare savne ham, med mat som jeg elsker (og han ikke liker), musikk han hater som jeg kan spille på full styrke etc. ;)

Men har lyst til å ha noen filmer på lista, "jentefilmer" men ikke enormt sippete, helst... Elsker filmer som Forrest Gump og Big Fish, men også glad i feks. Pretty Woman.

Så langt har jeg Benjamin Button og Juno på lista, men skulle gjerne hatt litt flere (blir alene 4 kvelder og er ikke særlig glad i å se TV-programmer).

Noen forslag? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så god på jentefilmer, da jeg liker mer action. Men så en film som heter Changeling som er litt mer drama-genren som jeg likte godt.

Skrevet

Du har mail

Søvnløs i Seattle

4 bryllup og en gravferd

Notting hill

Djevelen bruker prada

Sjokolade

Skrevet

Whip It med Ellen Page

The Holiday med Kate Winslet og Cameron Diaz

To kjempefilmer man garantert blir i godt humør av!

Skrevet

Notting Hill og Love Actually (må alltid se begge hvis jeg første begynner på én!)

Skrevet

Stekte grønne tomater!!!! Fantastisk film! :popcorn:

Gjest Spinell
Skrevet

Støtter forslagene til Zuperduper og Ablaze :)

Her er noen til:

Mamma Mia

Bridget Jones-filmene

Shooting Fish

Skrevet

In her shoes (i dine sko på norsk)

Three to tango

Walk the line

også stiller jeg meg helt bak hun som foreslo The Holiday

Skrevet

Dagboken

PS I love you

Stolthet og fordom

Twilight

My sisters keeper

For eksempel!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

The Timetraveler's Wife og the Notebook. Kjempefine og uendelig triste filmer.

Skrevet

The Notebook

The Holiday

Dirty Dancing 2

Save The Last Dance

Ghosts of girlfriends past

Just Friends

Made of Honor

Ps I love you

How to loose a guy in ten days

Piano

Little women

Bridewars

Sex and the city-the movie

juno

Enchanted

Wedding date

just married

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for forslag! Mye som traff bra på smaken min her ja, elsker Enchanted, Stekte Grønne Tomater, Little Women og Sex and the city-serien. (Det betyr jo, dessverre, at jeg alt har sett dem - flere ganger).

Whip it, strålende forslag, har faktisk tenkt på å se den før men glemte den igjen, så nå står den på lista! Samme med Walk the line.

I tillegg til de nevnte ser det ut til å bli Marie Antoniette, The Wedding Crashers, The Princess and the Frog, og Fish Tank. Om jeg klarer å komme gjennom alle på 2 kvelder, da ;) (Har konkurranse i en rimelig hard sport på dagtid, så kommer til å være for utslitt til å gjøre noe annet enn å se på TV uansett).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...