Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Det er en sexologisk teori der alle kan klassifisere sin egen legning med et tall 1 til 5, der 1 er 100% hetrofil og 5 er 100% homofil (altså 3 er Bifil).

Jeg kan begynne jeg ser på meg selv som en 2. altså hetrofil, og kan ikke tenke meg noe annet forhold enn hetrofile (for meg selv). Men jeg kan ærlig innrømme at enkelte menn er søte (jeg fortrekker søte fremfor sexy).

Hvor vil dere plassere dere selv på denne skalaen?

Hetro 1--2--3--4--5 Homo

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

Hei,

Det er en sexologisk teori der alle kan klassifisere sin egen legning med et tall 1 til 5, der 1 er 100% hetrofil og 5 er 100% homofil (altså 3 er Bifil).

Jeg kan begynne jeg ser på meg selv som en 2. altså hetrofil, og kan ikke tenke meg noe annet forhold enn hetrofile (for meg selv). Men jeg kan ærlig innrømme at enkelte menn er søte (jeg fortrekker søte fremfor sexy).

Hvor vil dere plassere dere selv på denne skalaen?

Hetro 1--2--3--4--5 Homo

Kinseyrapporten er fra 0-6 der 0 er 100% hetero, og 6 100% homo. Regner med det er den du sikter til.

Skrevet

Hei,

Det er ikke den jeg tenker på, men det er vel samme sak for min del. derimot er 1 til 6 vektet slik ingen blir helt bifil, der man har uansett heller mot ett kjønn. Det er vel rimelig saklig. så vi kan vel si en til seks da :)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hei,

Det er ikke den jeg tenker på, men det er vel samme sak for min del. derimot er 1 til 6 vektet slik ingen blir helt bifil, der man har uansett heller mot ett kjønn. Det er vel rimelig saklig. så vi kan vel si en til seks da :)

Morn du :)

0 - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

Gjest mann 24
Skrevet

4

Da blir det vel en liten forskyvning på meg, da.

5. :)

Skrevet

da blir jeg vel en 1 da. uansett det blir for tiltrekning, og ikke direkte sexualitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...