Gå til innhold

Tema farge til bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal som sagt tidligere, gifte meg om vinteren og hadde bestemt meg for kalde vinter farger i hvit, isblått og sølv. Har laget egne serviettringer i disse fargene og tenkt ut ideer til innbydelse, kirkeprogram, bordkort, meny mm i isfargene.

Så derfor, for meg hvite liljer eller liljer med svakt rosa innslag, på bordet.

Jeg gikk til en blomster butikk for å få noen gode ideer, dama sier at hun synes jeg er en type som vil se blass ut med hvitaktig blomster bukett, grunnet mitt røde hår og type. Hun foreslo en dyprød bukett, å jeg er faktisk enig i hennes ide og syn.

Problemet er da at jeg har sett for meg farge tema på bordet i hvit, isblått og sølv. Har hørt at blomstene som skal pynte bordet skal ha innslag av brudebukette og at selve brudebuketten skal stå foran brudeparet :grine:

Kan jeg beholde mitt hvite tema, ta en rød bruderbukett, og ikke sette den på bordet? Må den tippe hele lasset mitt ?

SVÆRT ÅPEN FOR HJELP OG NYE IDEER

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok ikke brukt rødt og isblått/sølv sammen... er ikke å ha brudebuketten som pynt et must? Vet ikke altså....

HVis jeg var deg, som jeg får inntrykk av at du er (rødlig hår og varm), da ville jeg brukt dypdyprød farge istedet for isblått!

Dyprød er utrolig stillig til sølv og hvitt!

Ps.. har du forresten fått islyktene?

Skrevet

Jeg skal legge min bukett på min lillesøsters grav, så den vil uansett ikke "ødelegge" noe pynt hos oss den dagen......

Ellers synes jeg det høres rart ut at dama sier at du ikke skal ha blå bukett, jeg kan være med på at lyse eller røde nordiske jenter ikke er veldig fine i kritthvite kjoler, men jeg synes alle jenter kler alle blomsterfarger....

Gå for det du synes passer deg best selv, du. Hva synes mamma og forloveren din da...?

Ukrass klem fra Texie

Skrevet

Gratulerer med spennende dag i vente.....

Er blomster dekratør selv og har sittet og tengt litt på deg og buketten din. Smak er et vidt tema, men det er snakk om hva du føler deg vel med og liker selv. Selvfølgelig kler ikke alle alt. Hva med å beholde vinter temaet ditt og bruke cremfarger,noe hvitt og nyanser av grønt, for å gjøre farvene litt varmere og mykere til deg?? Rødt hår og vinter er en spennende og flott kombinasjon som vil bli lekkert. For et magisk bord kan du bruke speil biter med telys på som er plassert tett, som plaseres mellom bordekrasjonene.(ha heller få men store dekrasjoner)

:D

Skrevet

HVis jeg var deg, som jeg får inntrykk av at du er (rødlig hår og varm),

Ps.. har du forresten fått islyktene?

Jeg er faktisk kald i fargene, tok fargeanalyse for 1 år siden, og kom ut som vinter. Er egentlig mørk fra naturens side, og ble rød hos frisøren. Har isblå øyne og ganske hvit hud.

Når jeg skulle velge kjole måtte jeg velge en kald farge, en så så stor forskjell da jeg prøvde champanje farge mot diamant hvit. Jeg ble mye friskere i ansiktet med diamant hvit.

Har fått islyktene i posten, og skal hente de i morgen.

Bukker og takker for super hjelp Cappo :enig:

Skrevet

Jeg er faktisk kald i fargene, tok fargeanalyse for 1 år siden, og kom ut som vinter. Er egentlig mørk fra naturens side, og ble rød hos frisøren. Har isblå øyne og ganske hvit hud.

Bukker og takker for super hjelp Cappo :enig:

Aha... du er en "kamuflert" rødtopp? eller kanskje brunette? Hehe :ler: Da hadde jeg nok holdt meg til førstevalget ditt, med isblå/sølv og hvitt.

Tips til islyktene; når du heller vann i de, kan du også legge inn noe pynt i vannet, f eks roseblader, glitter etc, kjempestilig når vannet fryser fast med pynten inni :)

Prøv deg frem med islyktene, det er såååå mye kult du kan gjøre med de..

Jeg prøvde med røde roseblader og det ble sååå stilig!

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...