allover Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Søskenkjærlighet! Min minste vakre hadde laget et kort til sin storesøster. "du er snill. tusen takk for at du er med meg opp i 2 etg når jeg må på do og er redd alene.. jeg er glad i deg.." Noen dager etterpå tar han kortet tilbake. Han er sur for noe.. Jeg meklet og han ga kortet sånn halvveis tilbake. I dag.. kranglet de på morgenen om TV. Han tok kortet, brettet det til en liten bit.. og kastet det i søppelen. Der lå det! Kastet. Et kort han skrev fra hjertet sitt.. nå lå det der i søppelbøtten.. Søstra ga seg over.. og mamman ble lei seg. På vei til barnehagen forklarte jeg hvordan man ikke kan ta slike søte kort tilbake.. At søster jo ble lei seg.. -jeg foreslo at han kanskje kunne lage et nytt kort i dag.. som han lovte å aldri ta tilbake uansett hvor irritert han skulle bli.. -Og det kanskje han skulle gjøre... De er vel nyyyydelige..
Gjest Supermimz Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Veldig søte ja! Minner meg om den barnefilmen som nylig var på kino 'where the wind things are' anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå