Miss Li Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg og samboeren skal endelig prøve å komme oss på sydentur sammen for første gang. Tidligere har vi bare vært på storbyferier, men i det siste har det skjedd så mye at vi trenger en skikkelig tur uten mas og stress... Jeg har kun vært i "syden" en gang og da var jeg i ayia napa da jeg var 18... Har noen et tips om et sted som går ganske kjapt å komme seg til, er sånn passe billig (10 000 for 2 med fly og hotell 1 uke i fellesferien) Det må være en rolig atmosfære og ikke partyby. Vi er interesserte i mat og drikke så det er fint med masse restauranter. Vi vil også slappe av på strand. Har sett litt på greske øyer, men aner ikke hvilken som kan være fin for oss. Ellers har jeg sett på den lille byen Trogir i Kroatia. Håper noen har noen forslag!
Frøken Smilla Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Av greske øyer vil jeg på det varmeste anbefale Naxos. Men når det er sagt, er vel ikke Hellas det mest stabile reisemålet om dagen ...? Vi har selv vurdert Hellas for sommeren, men etter de siste dagers hendelser, har vi slått det fra oss. Kroatia var dog et godt tips, det skal jeg sjekke ut for vår del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå