Xtra_lilje Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 (endret) http://snakk.klikk.no/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/00.00.00.11.62/8132.Vuittonheads.jpg Hva synes dere? Personlig la jeg merke til at mange var veldig like,stusset litt over dem med solbriller - turte de ikke stå løpet ut? også la jeg merke til at kun en smilte, og hun syntes jeg så søtest ut. Endret 6. mai 2010 av Xtra_lilje
Gina_ Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 For å være helt ærlig syns jeg de ser ut som vandrende lik på det bildet... I alle fall halvparten av dem. Tviler på at de ønsker at folk skal smile på slike bilder da
Jade Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Jeg nekter å tro at sistemann er uten sminke (ligner litt på julia roberts), og hun på nr 3 nedover - nr 5 bortover (ligner litt på angelina jolie).
Ethereal Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Noen av dem har jo ganske like ansiktstrekk. Høye kinnben og store øyne etc. Men syns likevel det var enormt forskjellige jenter alle sammen. De med briller ser det mest ut som noen har tegnet på brillene i Paint etter at fotografiet ble tatt...
Gjest lolita___ Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Hun som ligner angelina var utrolig pen og så ut som hun hadde former.Veldig pen uten sminke hvertfall.
Heygia Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 det er adriana lima:) (altså, hun dere synes ligner på angelina jolie). og hun nederste som smiler er elle mcpherson, 47 år gammel og mest sannsynlig en del sminke på.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Brillene er definitivt satt på i ettertid. Og herregud, de kvinnfolkene ser jo helt ødelagte ut.
cyanid Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Shit, så ut som en gjeng aliens når en så lenge nok på dem! Men hva var greia med dette her? At de også har fjes?
SummerJoy Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Jeg nekter å tro at sistemann er uten sminke (ligner litt på julia roberts), og hun på nr 3 nedover - nr 5 bortover (ligner litt på angelina jolie). Adriana Lima er utrolig vakker, også uten sminke. Min lenke
Carline Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Hmm legger merke til at ingen av dem har en eneste føflekk... sannsynlig!
Gjest lolita___ Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 Bildene er forsatt ikke nærme nok at du ser alt.Noen av de ser helt jæævlig ut som lik rett og slett.
Gjest Iah Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Mulig det er jeg som er svaksynt, men disse bildene var altfor små til at det går an å få et godt inntrykk av dem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #15 Skrevet 8. mai 2010 Mulig det er jeg som er svaksynt, men disse bildene var altfor små til at det går an å få et godt inntrykk av dem. http://2.bp.blogspot.com/_sF__i3Pdjh8/S9hXrcxmgsI/AAAAAAAAAQk/xgETKItC0-M/s1600/vuitton-heads.jpg Her kan du zoome inn ganske så bra. Noen ser bare helt feil ut, andre nydelige og andre ugjenkjennelige. Nr. 3 nede fra venstre ser ut som hun har fått seg en på trynet. Coco Rocha og Jessica Stam burde kanskje sovet en time til. Bar Refaeli og Adriana Lima så sunnere ut enn de fleste. Laetitia Casta var litt uheldig med vinkelen. Karoline Kurkova har ingen ansiktstrekk.
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #16 Skrevet 8. mai 2010 Herremin, dem så jo ut som aliens (nesten) alle sammen! :D Noe jeg selv forsåvidt også gjør uten sminke. Dem som ser såååå pene ut med sminke, kanskje jeg også gjør det da :D
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #17 Skrevet 8. mai 2010 http://snakk.klikk.no/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/00.00.00.11.62/8132.Vuittonheads.jpg Hva synes dere? Personlig la jeg merke til at mange var veldig like,stusset litt over dem med solbriller - turte de ikke stå løpet ut? også la jeg merke til at kun en smilte, og hun syntes jeg så søtest ut. Supermodeller? Jeg fant ikke noen av de virkelig store der? Veteranene som Heidi Klum, Claudia Schiffer osv. Dessuten var det ingen av de mer kjente modellene? Noen som la merke til Lily Cole, Gemma Ward, Jessica Stam, Adriana Lima, Miranda Kerr, Natalia Vodianova, Natlia Piro, Sasha Pivovarova e.l. på de bildene der? Gjengangeren her er vel store øyne, høye kinnben og smalt ansikt. Og så ser man jo at det er mye man kan gjøre med sminke. Modeller er forresten ikke alltid ekstremt pene, men de har ofte et spesielt uttrykk eller karakteristisk utseende.
Vill&Vakker Skrevet 8. mai 2010 #19 Skrevet 8. mai 2010 Deilig å se at det ikke er bare jeg som ser grusom ut uten sminke Sminkepungen er et nødvendig "verktøyskrin"
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #20 Skrevet 8. mai 2010 Supermodeller? Jeg fant ikke noen av de virkelig store der? Veteranene som Heidi Klum, Claudia Schiffer osv. Dessuten var det ingen av de mer kjente modellene? Noen som la merke til Lily Cole, Gemma Ward, Jessica Stam, Adriana Lima, Miranda Kerr, Natalia Vodianova, Natlia Piro, Sasha Pivovarova e.l. på de bildene der? Gjengangeren her er vel store øyne, høye kinnben og smalt ansikt. Og så ser man jo at det er mye man kan gjøre med sminke. Modeller er forresten ikke alltid ekstremt pene, men de har ofte et spesielt uttrykk eller karakteristisk utseende. Hvor mye catwalk går Klum og Schiffer om dagen, da? Jeg hadde reagert hvis jeg plutselig så Klum gå for Marc Jacobs. Stam og Lima er jo der. Nr. 6 øverst fra venstre er en av de største, jeg klarer aldri å skille de russiske fra hverandre (Natasha Poly o.l.), så jeg husker ikke hvem det er. Kurkova, Rocha, Macpherson, Casta, Lima, Stam, Refaeli og Chanel Iman er jo noe av det største du kan finne innenfor modellverdenen, samtidig som de har noen av de beste catwalkmodellene der. De er på bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå