Gjest Tristessa Skrevet 18. september 2003 #1 Skrevet 18. september 2003 Jepp, er det noen som har linker til våre vanlige norske skobutikkers hjemmesider? Lurer på om det er på tide å få seg nye sko i dag - det er hull i favvoskoene mine.
Gjest Étoile Skrevet 18. september 2003 #2 Skrevet 18. september 2003 www.lillevinkelsko.no Det er sååå utrolig mye fine sko der!! Tør nesten ikke titte på de sidene, blir så shopping-sugen.... :D
Gjest Tristessa Skrevet 18. september 2003 #3 Skrevet 18. september 2003 Har sett der, faktisk, men hvis jeg vil ha sko i dag får jeg komme meg ut av døren fortere enn svint, for så vidt jeg forstår (ikke særlig vidt, men dog) må jeg da slepe meg til Oslo i hullete sko. Usj, hater å kjøpe sko.
Gjest Étoile Skrevet 18. september 2003 #4 Skrevet 18. september 2003 Hehe, ikke lett nei. Skoringen har side på linken med støvletter ved siden av her, ellers kan du se på www.dinsko.no. www.stress.no er også i Oslo, men du finner vel mye av dette i Stavanger vil jeg tro. De har Sole Service i stvgr har de ikke?
Bradshaw Skrevet 18. september 2003 #6 Skrevet 18. september 2003 Hei, jeg vet du ser etter skobutikker i norge, men kan ikke dy meg med å anbefale Offce.co.uk du kan bestille derifra, har ikke gjort det selv, men en venninde av meg var veldig fornøyd, og da slipper du å gå ut og handle!! Bare ta en titt ihvertfall, lykke til :D
Gjest Étoile Skrevet 18. september 2003 #7 Skrevet 18. september 2003 Sånn når vi først er i gang med siklingen... Sjekk ut www.urbanoutfitters.com. Me think you like....
Gjest Tristessa Skrevet 18. september 2003 #8 Skrevet 18. september 2003 Urban Outfitters er sjef, rett og slett. Er absolutt ikke en elegant jente i perleøredobb-og-pastellfargestil, snarere et smårart menneske som går hull i skoene sine. *siiiiikllllleeeeee*
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #9 Skrevet 18. september 2003 Å neeeei! Nå har jeg sittet å funnet masse jeg hadde tenkt til å kjøpe på urbanoutfitters.com, så viser det seg at de bare sender til USA og Canada. Nå ble jeg skikkelig skuffa her..
Gjest Tristessa Skrevet 18. september 2003 #10 Skrevet 18. september 2003 Deler din frustrasjon, gjest. GRRRRRR!!!! :evil:
Gjest Étoile Skrevet 19. september 2003 #11 Skrevet 19. september 2003 Jeg vet, det er kjempeirriterende. Men de har butikk i London, den er absolutt verd et besøk når man er i "strøket".... UO må være min all time high favorittbutikk! tilbragte fredagskveldene der med en venninne når jeg bodde i USA og vi ikke hadde noe å gjøre. De har uante mengder festlige dupeditter og, utrolig mye kule klær og sko!
BlackCat Skrevet 19. september 2003 #12 Skrevet 19. september 2003 Sjekk alle de kule (men akk så dyre) skoene på Zappos.com Men det hender de har en del stilig på salg også...
Gjest the imp Skrevet 19. september 2003 #13 Skrevet 19. september 2003 skipper zappos.com sko til norge også? (men så var det det å ikke prøve skoene da.....)
Gjest Tristessa Skrevet 19. september 2003 #14 Skrevet 19. september 2003 Har fått tak på passe sløye sko. Er godt fornøyd, så lenge de h****** gnagsårene gir seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå