Gjest Tarje Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Hei! Jeg har vert sammens med en jente i 4 år. Det har vert mye frem og tilbake med oss. Kranglet og såret hverandre osv. Hun kom frem til at hun hadde mistet følelser til meg, feil å ha sex lengre, og hun klarer ikke å si hun elsker meg osv. Hun trenger tid sier hun. Vi gikk sånn noen uker, uten at hun fant ut noe. Det ble så slitsomt for meg, for jeg elsker fortsatt henne, men valgte å gjøre det slutt. Hun tar kontakt av og til, akkurat som hun vil holde meg i varmen. Har jeg gjort feil, brude jeg ventet lengre, eller som jeg tenker, ønsker hun meg kommer hun tilbake??? Skjønner meg ikke på jenter.
Sopp Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hei! Jeg har vert sammens med en jente i 4 år. Det har vert mye frem og tilbake med oss. Kranglet og såret hverandre osv. Hun kom frem til at hun hadde mistet følelser til meg, feil å ha sex lengre, og hun klarer ikke å si hun elsker meg osv. Hun trenger tid sier hun. Vi gikk sånn noen uker, uten at hun fant ut noe. Det ble så slitsomt for meg, for jeg elsker fortsatt henne, men valgte å gjøre det slutt. Hun tar kontakt av og til, akkurat som hun vil holde meg i varmen. Har jeg gjort feil, brude jeg ventet lengre, eller som jeg tenker, ønsker hun meg kommer hun tilbake??? Skjønner meg ikke på jenter. Jeg mener du gjorde det rette! Og sier det samme som deg, vil hun ha deg så kommer hun tilbake. Selv jeg som er dame skjønner meg ikke på enkelte damer når det gjelder kjærligheten og forhold Enkelte virker som de vil ha i pose og sekk, og helst ha en mann i bånd/ holde han varm. La henne være, ikke ta kontakt med henne selv. Men forhold der nøktern når hun tar kontakt. Da kan det hende pipa får en annen lyd;)
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Jeg er i en lignende situasjon. Sammen lenger enn 4 år, med et lite barn på litt over 1 år. Hun gjorde det slutt og sa hun trengte tid. Under 2mnd senere holder hun på med en annen og påstår det ikke er seriøst. Og fra det vi har snakket er det 0 følelser igjen hos henne nå. Til en bekjent av meg hadde hun sagt at hvis jeg hadde prøvd å få henne tilbake innen de 2 første ukene så hadde det kanskje vært en mulighet. Jeg har gått gjennom forholdet i tankene mine 1000 ganger, både gode og dårlige, og innser noen av tabbene mine, og hadde mange ideer om hvordan vi kunne fått det mye bedre. Var villig til å gjøre hva som helst for å få henne tilbake, og ikke minst ungen min, som altfor tidlig er skilsmisse barn. Nå sitter jeg bare her knust, vel vitende om at uansett hva jeg hadde gjort for å rette opp i ting, så hadde hun ikke vært interressert. Og jeg må bare innrømme at fyren hun holder på med nå, har bedre utseende enn meg. Forskjellen er at han har et player rykte. Stygt å si det, men jeg håper hun går på en smell kjærlighetsmessig og en dag angrer på det som kunne vært. Dessverre så forbinder jeg timeout i samlivsbrudd som at løpet er kjørt. Ikke i alle tilfeller men i de fleste. Følelelsene til en person som går fra deg, blir som regel ikke bedre med tiden. Det hjelper bare på å svekke de mer.
Poppsilopp Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Snakk med henne. Fortell hvordan du føler ting, og si at det blir feil at hun skal "holde" på deg hvis hun ikke mener noe med det. Og hvis hun vil tilbake så kommer det jo ann på hva du vil. Men hun bør bestemme seg. For å holde på slik er feil oven for deg. Lykke til!
Gjest Prettygirl Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Hei! Beklager men når dere har kommet hit, er det ingen vei tilbake. Hun ser etter andre, men synes selvfølgelig det er ok å ha en som gir henne oppmuntringer bekreftelse frem til da. Alle synes vel det er alright. Riktig som du sier, hadde hun vert int hadde hun kontaktet deg. Ikke kontakt henne, da vil hun kontakte deg, men bare for å ha deg i varmen. Så mitt tips, dropp henne totalt, og kom deg videre. Alle fortjener et forhold der en gjensidig elsker og har følelser for deg. Hun utnytter deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå