Stine Josefine Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Finner SÅ mye fint på Nike Store men de sender jo ikke til Norge jo! Ikke noen som vet om "smutthull" for å få bestilt likevel? Tips mottas med takk
Shinana Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Hvis du kjenner noen i USA som kan være mottaker, og at de deretter videresender til deg så kan det være en grei løsning. Jeg skal i alle fall forsøke det. Designe mine egne Shox NZ! Det er jo en drøm!
LilleBille Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Ofte kan du få mye av det samme via Nike Store i Sverige. Jeg fikk hvertfall designet flere par sko og sendt derfra. Alternativt kan du jo ordne en Mailboxvia Jet Carrier - da har du en amerikansk adresse å sende ting til. Kjenner mange som har gjort dette - og det har fungert veldig bra.
Gjest Serena Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Ofte kan du få mye av det samme via Nike Store i Sverige. Jeg fikk hvertfall designet flere par sko og sendt derfra. Sender Nike Store I sverige til Norge?
Stine Josefine Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 Ok, takk for svar - skal sjekke ut Hørte noen hadde prøvd med sånn postbox forresten og det gikk ikke - Nike Store sendte ikke til postbokser..... Hmm....den som bare hadde en amerikaner i familien....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå