Gå til innhold

Pappa trekker ikke ordentlig ned når han har bæsja..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Heihei.

jg er en jente på 17, som har et "lite" problem.

Bor aleine med pappan min, og han har en dårlig uvane som er å ikke trekke ordentlig ned etter at han er på do.. Jeg har store problemer med avføring, så at han ikke trekker ned fører til at jeg spyr når jeg skal på do og ser det.. Det er ekstremt ekkelt og veldig ubehagelig for meg, og det har blitt til at jeg spyr minst en gang om dagen, fordi han ikke trekker ordentlig ned.. Det ligger nesten alltid en bæsj i do, og jeg syntes i tilleg det er flaut når jeg har besøk. Må sende de til en gammel og ekkel gjeste-do fordi jeg er redd det ligger noe i doen..

Hvordan kan jeg si ifra til pappa om dette uten å såre han eller få han til å føle seg teit? Tror ikke at han er klar over at det blir liggende da han bare drar opp, og går rett ut. Vi har en do hvor man må holde den tingen oppe i 2 sekunder før man slipper for at den skal trekke ordentlig ned, og han glemmer dette..

Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må enkelt og greit være åpen om dette med han, men tenk mer på hvordan du sier det, vent på ett rett øyeblikk og fortell at du ikke ønsker å såre han og at dette ikke er enkelt for deg å si heller, men det han gjør er ekkelt og du blir kvalm av det.

Det ville vært fint om han prøvde å bli vant til å trekke doen etter seg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gjøre det litt koselig på gjestedoen. Så kan det være "din" do?

Syns ikke dette er verdens største problem akkurat med to doer i hus.

Du kan også spørre han om han kan fikse doen så den ikke er så treig å dra ned. Det er jo et lite hint.

Skrevet

Du må bare si.

Pappa, kan du trekke ned skikkelig etter deg når du er på do. Det er ekkelt når det ligger bæsj i doen. Og flaut når jeg har besøk.

Han er en voksen mann, han tåler å høre det!

Gjest Gjest
Skrevet

Her i huset hadde vi ropt "Heeyyyy... kom og dra ned dritten etter deg sjæl...!!!!".

Men skjønner at ikke alle har det sånn.

Men bare si det som det er, beste rådet jeg kan gi.

Gjest Mann på 45
Skrevet

Du må bare si.

Pappa, kan du trekke ned skikkelig etter deg når du er på do. Det er ekkelt når det ligger bæsj i doen. Og flaut når jeg har besøk.

Han er en voksen mann, han tåler å høre det!

Helt enig. Det enkleste fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...