Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest typish
Skrevet (endret)

...

Endret av typish
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert at den dama som ser mest digg ut er den beste dama å væra sammen med...

Jeg ville svart den dama som jeg har dt bra sammen med.

En dame som ser bra ut men som bare tenker på seg sjøl eller ikke bryr seg med det som er viktig for meg- hun kan bare se bra ut. Hun blir ikke drømmedama i virkeligheten.

Gjest Anjelika
Skrevet

Nå har det seg sånn at man er sammen med folk pga personlighet også, så jeg tror faktisk menn ganske ofte er mer glad i kjæresten sin enn en fjern figur de ikke har møtt..

Og om det finnes noen sprø unntak som er mindre glad i kjæresten sin enn i utseendet til megan fox så tror jeg likevel de har høy nok intelligens til å ikke fortelle sin livsledsager at de ville vært sammen med en annen om de hadde hatt muligheten.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Om en kvinne er teit nok til å spørre meg om jeg kunne tenkt meg å feid over andre så får hun takle svaret "Ja". Er dama smart så spør hun om jeg vil feie over andre, for da hadde hun fått det ærlige svaret "Nei".

Gjest oo yes
Skrevet

la oss si at drømmedama di er megan fox, adriana lima, kate hudson.. whatever!

hvis dama di hadde spurt deg hvem du helst ville vært sammen med hvis du kunne velge, hadde du svart den dama du syns er diggest i hele verden eller sier du til dama di at det selvfølgelig er henne?

er bare nysgjerrig! og hvis jentene vil svare, så lurer jeg på hva hadde du svart om du fikk en av de kjendisdamene som svar?

Har en stående avtale med kona om hvis Salma Hayek står på døra så flytter jeg ut. Og jeg har godtatt han hun reiser hvis Brad Pitt skulle gjøre det samme. Så her i gården blir det skilsmisse (hvis det skulle skje).

Skrevet

hvis dama di hadde spurt deg hvem du helst ville vært sammen med hvis du kunne velge, hadde du svart den dama du syns er diggest i hele verden eller sier du til dama di at det selvfølgelig er henne?

er bare nysgjerrig! og hvis jentene vil svare, så lurer jeg på hva hadde du svart om du fikk en av de kjendisdamene som svar?

Dama mi er den diggeste i verden... snakker da jevnt over.. ikke bare om utseende, sex, å komme overens med, osv... ville ikke byttet henne... har vært sammen halve livet.... men hvilket svar folk gir på dette har vel noe med hvor langt dere er kommet i livet med tanke på å finne en livspartner... regner med at mange ikke har det, og derfor ville svart noe annet enn meg.

Gjest Athame
Skrevet

Brutal mann, du har støtte fra min samboer...

Hadde jeg spurt typen min om han ville vært sammen med noen andre (hvem som helst andre) enn meg, hadde han sagt utvilsomt "ja", bare for å provosere :fnise:

Men la oss si, for hypotesens skyld, at han helt oppriktig og 100% ærlig hadde ment at forholdet vårt var verdt å ofre for en heit natt med en Hollywood-babe, hadde jeg nok tenkt mitt om at vi da ikke har de samme verdiene i et kjæresteforhold.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at han syns mange damer er finere enn meg men også at han har såpass antenner at han svarer at jeg er finest i verden (selv om jeg klart vet at det ikke stemmer).

Han har vel ikke grunnlag for å vite om han vil være kjæreste med noen av de damene...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er typen til å kødde med kjæresten og si at kjendisen er best, men egentlig er det umulig for meg å like en person jeg aldri har møtt bedre enn kjæresten.

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg er typen til å kødde med kjæresten og si at kjendisen er best, men egentlig er det umulig for meg å like en person jeg aldri har møtt bedre enn kjæresten.

Ikke alltid så lurt å kødde heller :P

Jeg har vært i den situasjonen at jeg fortalte min kjæreste på spøk at om jeg møtte mitt kjendiscrush så hadde jeg løpt etter han og aldri snudd meg tilbake, og plutselig fikk jeg faktisk en mulighet til å møte denne. Det var snakk om konsert og backstagepass, men det ble ikke noe backstage for kjæresten gikk mystisk nok midt i konserten og sa han håpte jeg kom og møtte han rett etter den var ferdig. Point taken.. Så der måtte jeg faktisk oppgi å møte en helt for å unngå sjalu kjæreste.

Det som er mest absurd med denne historien er at jeg spurte han om hans kjendiscrush, og han nevnte to damer og er nå gift med den ene :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...