Gå til innhold

L.A. i to uker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt meg til L.A. i nærmeste framtid, Så en ting jeg lurer på er; hvor mye penger tror dere jeg kommer til bruke/trener å ha med for å kunne leve greit (altså: mat, opplevelser osv.)? Skal være der i to uker.

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var i Los Angels og Las Vegas i litt over en uke for ikke lenge siden. Totalt på turen (hotell, mat og opplevelser) brukte jeg ca 12 000 kr.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt meg til L.A. i nærmeste framtid, Så en ting jeg lurer på er; hvor mye penger tror dere jeg kommer til bruke/trener å ha med for å kunne leve greit (altså: mat, opplevelser osv.)? Skal være der i to uker.

utenom hotell; en tusenlapp om dagen kanskje?

Skrevet

Betalte 300 kr for privat rom på hostell pr natt! Kan fåes til halve prisen og du bor på sovesaler - hvilket anbefales på det sterkeste!! super måte å bli kjent med nye mennesker på :) Selv trodde jeg ikke at jeg ville klart å dele rom med flere, men det var desidert det beste med å reise! Kommer litt an på hva slags tur du er ute etter :) Med shopping, mat og severdigheter vil jeg tippe 1000-1500 dagen ! Unngå V.I.P tours (et firma)... Dødstørt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...