Gjest bare meg Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har datet en gutt i noen uker,men vi er ikke sammen enda og kjenner hverandre ikke så godt.Alt i alt har jeg vært på 7 dater med ham.Og vi har så klart hatt sex. Men jeg blir fristet til å ha sex med 2 andre kjekke gutter som jeg har møtt (ikke trekant,men en om gangen ) Er dette utroskap ? Hva mener dere ?
Strenge Frk.Gerd Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Hvorfor ikke bare invitere alle tre til sex samtidig og se hvem du liker best? Du kan ha et lite ark ved siden av hvor du skriver opp poeng!
I.am.me Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 ^ Du bør vurdere om du virkelig har bruk for 3 ulike partnere. Det er kanskje ikke direkte utroskap, men fyren du dater vil nok neppe ha noe med deg å gjøre dersom han finner ut om de andre 2 du er så keen på.
Britt Banditt Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Hadde det vært greit for deg hvis han du dater hadde hatt sex med andre da?
Gjest brutal_mann Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Tja.. vi bor i Norge, kvinner er frigjort. Gjør hva pokker du vil Også trekant, eller firkant om du vil det. Det har ingen andre noe med! Du må bare være villig til å ta konsekvensen av dine handlinger i forhold til de mennene du vil ha en relasjon til.
Gjest jomfrua Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har datet en gutt i noen uker,men vi er ikke sammen enda og kjenner hverandre ikke så godt.Alt i alt har jeg vært på 7 dater med ham.Og vi har så klart hatt sex. Men jeg blir fristet til å ha sex med 2 andre kjekke gutter som jeg har møtt (ikke trekant,men en om gangen ) Er dette utroskap ? Hva mener dere ? Gjør hva du vil - men stå i hvertfall for det. Bare det at du sitter med ett spørsmål rundt dette er vel svar nok om hvordan du burde forholde deg moralskt.
Kamikatze Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Kan tenkes at han du deiter blir litt forbannet når han finner ut at du har kastet bort tiden hans. Og at han dumper deg, eller dreper deg, eller noe i den dur...
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 Fatter ikke at det skal være så vanskelig å holde seg til en person om gangen jeg
Gjest MikeWaters Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 Alt i alt har jeg vært på 7 dater med ham.Og vi har så klart hatt sex. Du har passert 6 datesgrensa og da er det desverre utroskap om du har sex med andre, sånn er det bare, husk å vær tidligere ute neste gang.
Pinkee Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Du har passert 6 datesgrensa og da er det desverre utroskap om du har sex med andre, sånn er det bare, husk å vær tidligere ute neste gang. Sånn er det bare, sorry for deg men, nå må du nok velge hvem av dem du ønsker sex med!
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #17 Skrevet 6. mai 2010 Selvfølgelig kan du, men hadde det vært ok for deg om han gjorde det samme? Og hvis du har vært på sju dater med han og fortsatt føler for å ha sex med andre kan det være at følelsene dine for han du dater ikke er helt på plass enda? Jeg hadde blitt utrolig såret og lei meg om jeg fant ut at min kjære hadde pult masse andre damer mens vi datet.
Gjest MikeWaters Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 Sånn er det bare, sorry for deg men, nå må du nok velge hvem av dem du ønsker sex med! Å kjøre på med alle samtidig er jo en mulighet da, da blir det ikke utroskap. Kall alle gutta inn til fellesmøte og si "Jeg er horny på hele gjengen og ønsker gangbang pronto!" Den som evt. blir igjen har de rette følelsene og bør fris til umiddelbart, er det flere som blir igjen kan det trekkes lodd.
MissMoonstruck Skrevet 6. mai 2010 #19 Skrevet 6. mai 2010 Gjør hva du vil - men stå i hvertfall for det. Bare det at du sitter med ett spørsmål rundt dette er vel svar nok om hvordan du burde forholde deg moralskt. Enig. Stå for det og vær ærlig på det.Han skal også kunne gjøre det samme,dvs å ha sex med andre vakre sjeler. Er du i tvil.Dropp det. Forøvrig har jeg aldri skjønt,og kommer vel sikkert aldri til å skjønne hvorfor man skal "date"(les:ha sex) med andre når man faktisk har sex med den man dater. Jeg er vel av den gammeldags oppfatningen jeg da,at etter dating,kommer sex..og har man sex,er det litt mere seriøs interresse..........(kanskje du ikke er så interresert??) meen det er meg da.. Lykke til
Gjesten Skrevet 6. mai 2010 #20 Skrevet 6. mai 2010 At du må be oss om lov er vel egentlig svar nok? Ordbokdefinisjonen av utroskap er det nok ikke, men jeg synes det er et godt hakk over grensen. Når du dater en fyr og i tillegg har sex med ham, hvorfor i allverden vil du da ha sex med to andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå