Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynner å ane litt ugler i mosen, jobba der en svært kort periode nylig, og ble lovet lønn neste måned, altså nå i mai.

Hun sa over telefon femte, og jeg gjentok "femte?", men så klart, over telefon så kan femte og femtende sikkert forveksles begge veier.

Noen som jobber der/jobba der siste året som som kan bekrefte datoen jeg skal få denne lønna? Og pleier den å komme inn 6. for noen?

Det var ikke en trivelig plass og jeg jobba der kort, det kan jeg bare si. Så derfor er jeg LITT i høyspenn at noen har rota til og jeg ikke får lønn som jeg skal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk aldri betalt. Jeg sluttet også fordi arbeidsmiljøet var ekstremt dårlig. Var ikke mer enn 2000-3000 kr, men litt surt.

Skrevet

Her blir det for 7 dager, 4 av den "søndagsåpent" pga påske. Da blir det jo litt?

Jeg har en annen tråd om dette på et annet forum, og mange er enig i min mistanke om at jeg kanskje har hørt feil. Svært få får lønn 5. mens "alle" får 15.

Jeg får se etter 17. (tilfelle banken er treig). Jeg lager et helvete om jeg må det.

Jeg har ikke råd til å ikke få lønn :P

Skrevet

Nesten alle får lønn rundt den 15 ja. Jeg får lønn den 12 (jobber i kommunen). Faren min får 25. Så det kan jo variere, men det er nok normalt å ligge rundt den 15.

Skrevet

norges gruppen butikkene får lønn den 10 ene ihvertfall :)

Skrevet

Jeg har hatt 7-8 jobber totalt, og aldri hatt lønn 15... :fnise:

Har dog hatt på en så pussig dato som 27...:)

Men alvorlig: lønnsdatoen skal jo stå i kontrakten?

Skrevet

Ah ja der sier du jo noe. Takk for tips!!

Det sto ikke noe om det på kontrakten. Ser ut som en rimelig grei kontrakt, men ikke noe om lønnsdato. Vel vel.

Jeg får bare vente til senest 17. og så sette i gang et helvete uten like om jeg ikke får de pengene der. Jeg har en dårlige magefølelse, det må jeg innrømme.

Skrevet

Da får jeg nesten oppdatere denne tråden her også, jeg har jo en på et annet forum også.

En der har også vært borti "sein lønn" fra Bunnpris, og kontaktet til slutt regionssjef. Enkel å sak å finne mail på hjemmesiden, og forklarte det samme som her "Har jeg hørt feil, er det 5. eller 15.?"

Og han sa da at det varierer, men enten 1. eller 15.

Så da får vi krysse alt som er at jeg har dette tilgjengelig 15. (forhåpentligvis før - ofte får jo noen penger en dag eller to før pga samme bank som pengene sendes ut fra! :D)

Jeg ga jo da vekk alle pengene mine for å dekke vår strømregning rundt månedsskiftet, "for jeg får vel sikkert penger 5. uansett". Men da det ikke dukka opp så begynte vi jo å fundere.

jeg får be om lommepenger :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

da jeg jobba på bunnpris fikk jeg lønn den 1. hvis jeg ikker husker helt feil. fordi perioden var fra den 15. - 15. hver måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...