Gå til innhold

Hvordan holde han interessert?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en drittsekk som er skikkelig på meg i perioder. Jeg møter han sjeldent på ekte, men har i perioder hatt mye kontakt med han. Han har vært på meg i fire år nå(vi er i tenårene begge to) og han gir seg aldri. Han vil ha sex med meg, det er klart. Jeg vil ha sex med han, og det tror jeg han vet også(har aldri sagt at jeg vil det, og er forholdsvis avvisende, men han har sine aninger). Problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal holde han interessert frem til vi møtes. Han sender meldinger en gang i blant. Dessverre har han fullstendig kontroll fordi... ja, han er veldig drittsekk. Jeg er litt avvisende, så slik "beskytter" jeg meg så han ikke har fullstendig kontroll. Han er ikke min type og det eneste jeg ønsker er å "feie over han".

Han sender mange barnslige og direkte meldinger. Spør meg om vi skal ha sex på en barnslig måte, snakker bare om sex med meg og smisker som bare det. Jeg vet han er litt manwhore, men jeg bryr meg ikke. Han har vært på meg i fire år nå, så det er jo ganske smigrende.

Vet dette er ikke noe dere kan svare på, sånn egentlig, men prøv bare ut i fra det jeg har sagt og kanskje ut i fra hva dere vet om playere/drittsekker. :)

Så hvordan holder jeg interessen oppe? Hvordan får jeg han til sengs uten å måtte dra på fylla(fyllesex er ikke så aktuelt)? Hvordan eventuelt få til et friends with benefit-forhold? Skal jeg fortsette å være avvisende? Skal jeg bare si at jeg vil ligge med han?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Om din eneste ambisjon er å bare feie over han så høres det ut som den enkleste sak i verden. Tipper en enkel sms vil gjøre susen.

Friends with benefits-forhold kan dere prate om etterpå. Men også her funker bare en enkel sms med direkte forespørsel om mer sex.

Når du har den tonen med en fyr kan du bare skrive "pule?" så kommer han løpende. Har funka for meg. Når det ligger i lufta, begge har en sans for humor og ingen vil noe mer enn sex så er det faktisk så enkelt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror du har rett. :)

Ble litt bekymret et øyeblikk, for jeg er alltid redd han skal miste interessen(og jeg er redd han bare liker jakten). Jeg spurte hvorfor han ikke hadde gitt opp med tanke på at jeg var så lite oppmuntrende. Da fikk jeg svar om at det var fordi han visste jeg hadde lyst, men at jeg ville virke som en ordentlig pike som bare spredde beina for å gå på do(der kom den litt barnslige greia). Så fortsatte det litt og han var rimelig direkte. Spurte om jeg ville ha det gøy med han og sånn. Ville sove med meg i natt, muligens på tull, men sannsynligvis hadde jeg kunnet stikke til han og sove der om jeg ville. Dette går riktig vei. Håper det blir sex på meg snart, og ikke minst at det ikke bare blir en gang! :lur:

Skal oppdatere her om hva som skjer ;)

Skrevet

Min tanke er at grunnen til at han har vært på deg i fire år er fordi han ikke har fått seg noe fra deg i løpet av de fire årene. Du er klar over at han bare vil ha sex, eller? Jeg skjønner ikke helt hva du spør etter. Hvis du vil ha sex med han så er det ganske lett for deg, men som du selv sier så sitter han med all kontroll, og om du ikke ønsker å ha sex med han vil jeg helst råde deg til å holde deg langt unna denne gutten.

Gjest Anjelika
Skrevet

Litt enig med Ethereal.

Han har kontrollen nå, men det er fordi du overlater den til han. Jeg forstår heller ikke helt hva det er å bekymre seg for, eller hvorfor du sitter og håper det blir sex på deg snart når det er ganske åpenbart at det blir sex på deg akkurat når du vil det skal bli sex på deg.

Det kan være en viss fare for at han bare har et skrudd prosjekt/en fantasi om å nedlegge deg og er ferdig med det etter en natt. Dette skal du ikke bekymre deg for, om du gjør det så bør du ikke ha sex med han i utgangspunktet. Men denne myten om at "menn bare liker jakten" er betydelig overdrevet i min mening, er du god i senga og spør om dere skal gjenta suksessen med no strings attached så vil mannen svare ja takk.

Men det kan virke litt som du ikke tar så lett på dette som du kanskje burde om det bare er tilfeldig sex som er målet. Har du følelser for personen så bør du angripe saken annerledes, og blir du lett stresset og såret av ting som dette så bør du kanskje ikke ha pulevennforhold i det hele tatt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips.

Jeg er bare ute etter sex og er klar over at det er det han er ute etter også. Har ikke følelser for han på den måten. Han er typen som jeg er tiltrukket av, men som jeg aldri ville hatt som kjæreste. Jeg tenker også at om det funker, så kan jeg spørre om det skal gjentas, og jeg vil tro at han ikke sier nei til sex uten forpliktelser. Jeg er ikke bekymret, og som ung og dum, så er dette med uforpliktet sex noe jeg vil prøve og som jeg tror kan være noe for meg. Og da vil jeg heller prøve og feile enn å angre på at jeg aldri prøvde(har jo hatt lyst på han i 4 år, så jeg kommer nok til å angre om jeg ikke prøver).

Det som blir mest spennende fremover er hvordan jeg skal få det til. Bor litt langt unna hverandre og det må planlegges litt om jeg skal få det til.

Er det forresten noe mulighet for meg å få kontrollen da? Bare lurer.

Gjest Anjelika
Skrevet

Er det forresten noe mulighet for meg å få kontrollen da? Bare lurer.

Ja, det er bare å vite at du har den, så tar du den ;)

Problemet ditt er ikke å holde han interessert, du sier jo selv at det er helt klart at han vil ha sex med deg. Problemet ditt er at du stresser over disse tingene, i stedet for å innse at det ligger i dine hender. Det er tross alt han som har ligget etter deg i 4 år og du som har sagt nei. Det er jo du som har makta, selv om du føler det er han. For alt du vet så kan det ligge noe usikkerhet og håp og stressing bak hans nonchalante barnsligheter også. Tulling og tøysing kan ofte være en forsvarsmekanisme, han er usikker på hvilket svar han får hvis han er dønn seriøs. Det er mer ufarlig å hinte og kødde seg frem til et ligg, lettere å sno seg ut om man får en avvisning. Han er nok ikke så skråsikker på at du vil ha han som han fremstår.

Nå synser jeg mye ut fra ingenting da, du må jo se selv om du tror det passer på han du driver på med. Men som sagt så virker det jo som det bare er å be han over til deg en tur, eller spør om han vil ha besøk?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du synser mye rett, jeg :) Han har bestandig vært usikker ovenfor meg i forhold til hvordan han forholder seg ovenfor andre i virkeligheten også. Muligens fordi jeg på en måte har kontrollen ved at jeg bestandig har avvist han litt. Du har nok rett i at han, i stedet for å være dønn seriøs og spør meg om jeg vil ligge med han, prøver å kødde seg fram til det. Hadde jo kunnet spasert til han på onsdagen og ligget med han, for han inviterte meg jo. Spurte om vi skulle sove sammen og sånt(på en tullete måte såklart). Du har rett slutte å stresse, innse at jeg egentlig sitter med makten.

Takk for svar, det hjalp. :) Er jo så redd for den avvisningen da vettu, så da stresser jeg litt. Null stress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...