Gjest Labello Skrevet 18. september 2003 #1 Skrevet 18. september 2003 Hvordan ser din faste tv-uke ut for øyeblikket? Hva ser du på nesten hver uke? Min tv uke: Mandag- Ungkaren, Brudegalskap. (egentlig bare fordi den komme rett etter ungkaren) Tirsdag- Friends, Kongen av Quuens, Ja, kjære Onsdag- Ingenting interessant denne dagen Torsdag- I dag begynner vel 71 grader nord. -Og lyst-bolig høres interresant ut, Uti vår hage så jeg forrige gang, det var jo litt anderledes så jeg blir vel å se d i kveld også.. Fredag- God kveld Dagfinn, Senkveld, Lørdag- God kveld Norge Søndag Farmen -Gleder meg til Tonight med Timoty Dale og ValenTV begynner. -For det skal jeg se!!
Gjest Ellisiv Skrevet 18. september 2003 #2 Skrevet 18. september 2003 Tja... Faste programmer? Ingen. Ser Malcolm i midten så ofte jeg kan- det er på lørdager. Ellers ser jeg på Dr. Phil av og til, på hverdager. Det var det.
Ronja Skrevet 18. september 2003 #3 Skrevet 18. september 2003 Mandag og torsdag: Under samme tak (eller hva det heter, mens jeg lager middag) :oops: Mandag: Ungkaren Tirsdag: Friends, Kongen av Queens Onsdag: Ingenting Torsdag: Alle elsker Raymond Fredag: God kveld Dagfinn & Senkveld Lørdag: Ingenting Søndag: Søndagsfilmen på tv2 hvis den er sånn passe ålreit
Redhead Skrevet 18. september 2003 #4 Skrevet 18. september 2003 Mandag: 24 Tirsdag: Kalde føtter og Friends Onsdag: Nikolai og Julie Torsdag: ingenting Fredag: NRK1 Lørdag: Kommer an på, blir vel helst en leiefilm eller ingenting Søndag: Farmen
manji Skrevet 18. september 2003 #5 Skrevet 18. september 2003 Jeg ser så utrolig lite på TV at det nesten er skummelt. Jeg gidder bare ikke å se på noe av det som går der, annet enn The Osbournes, Friends (evnt, Frasier) Jeg ser med gjevne mellomrom nyhetene på TV2. (liker å holde meg oppdatert) :kgsmil:
VesleBråka Skrevet 18. september 2003 #6 Skrevet 18. september 2003 Jeg fulgte med på 24 før, men har falt av lasset og gidder ikke se mer nå. Tirsdag prøver jeg å få med meg friends, men kommer ofte hjem 10 min uti det eller mer pga fast trening. Torsdag er det halv raymond og osbournes, ser ofte den politiserien fra DC først. dett var dett.. I det siste har jeg sett en del CSI som går på TVN litt over midnatt, og en del late show m. david letterman. Helgene er jo helt tragisk, med dan børge og han derre pop-vimsen og nadia. uff. Hvis vi hadde hatt TV3 så hadde jeg nok gjort forsøk på å få med meg simpsons og sex in the city og noen andre serier som går der. Skulle ikke gilmore girls komme tilbake?
Jinx Skrevet 18. september 2003 #7 Skrevet 18. september 2003 :oops: :o :D Hverdagslige serier jeg følger med på er Glamour (ser annenhver dag) og Hotel Cæsar .. Ser også debatt programmer hvis jeg finner det interessant.. Å minst en nyhetssending hver kveld.. Mandag : Nigellas kjøkken,Ungkaren, Valen TV (beg nå på mandag), og ser slutten på 24, Frasier (nye episoder nå på mandag) Tirsdag : Forandring Fryder , Kalde føtter, Friends og Kongen av Quuens Onsdag : Nikolaj og Julie, Providence av og til.. Torsdag : LYST:Bolig, 71 grader nord (begge starter idag) Alle elsker Raymond, The Osbournes.. Fredag :God kveld Dagfinn, Politiagentene av og til, Seks fot under (knall bra serie, men det er synd den går så sent) Lørdag : ?? Søndag : Fornemmelse for mord (beg nå søndag) Min unnskyldning : Høygravid med bekkenløsning og får ikke lov til å gjøre annet enn å slappe av..
Fru Fomle Skrevet 18. september 2003 #8 Skrevet 18. september 2003 Mandag: Ungkaren Tirsdag: Friends Onsdag: Ingenting spesielt Torsdag: 71 grader nord blir det nok til at jeg ser dette året også Fredag: Politiagentane Lørdag: Heartbeat Søndag: Hvis det er en bra film Ser alt for mye på tv, har hatt store planer i hele år om og heller finne på mer fornuftige ting som f.eks å lime inn bilder fra bryllupet vårt for 3 år siden.
Livets datter Skrevet 18. september 2003 #9 Skrevet 18. september 2003 Fredag: God kveld Dagfinn, Senkveld, Beat for Beat
~sikka~ Skrevet 18. september 2003 #10 Skrevet 18. september 2003 Mandag - Fredag: Hotel Cæsar mandag: Ungkaren - 24 tirsdag: Meet my folks - Friends - King of queens - Yes Dear! onsdag: onsdagsfilmen :oops: torsdag: Lyst bolig - Ut i vår hage (glemte det forrige torsdag, men skal huske det idag) - Osbournes fredag: God kveld Dagfinn og Senkveld (hvis jeg husker det)
Barbie Skrevet 18. september 2003 #11 Skrevet 18. september 2003 Mandag-fredag = Glamour Søndag = Fornemmelse for mord. (Må ha det med meg på søndag,for da er det om Orderud gård) Ellers blir det lite TV,og mye KG!
Gjest Virvel Skrevet 18. september 2003 #12 Skrevet 18. september 2003 Jeg må få med meg Friends og Buffy, alt annet er det ikke så farlig med. Nå som TV2 har begynt å sende repriser av X-Files igjen er jeg nødt til å se på det også... kan ikke noe for det.
Shantee Skrevet 18. september 2003 #13 Skrevet 18. september 2003 Mandag: Modelljakten, Ungkaren, Supermodellen( hmm.. ikke overflatisk nei!) Tirsdag: Friends, Kongen av Queens Onsdag: Ingenting. Torsdag: Band of Brothers, Alle elsker Raymond Fredag: Six feet under Tja det var vel det. Ser også filmer av og til(særlig i helgene) og Days of Our Lives hvis jeg har mulighet. Hender jeg ser på Discovery og dokumentarer/debatter på norsk tv.
Gjest Lea Skrevet 18. september 2003 #14 Skrevet 18. september 2003 Mandag: Ingenting spesielt Tirsdag: CSI Miami (og kanskje Friends) Onsdag: TV2 Hjelper deg Torsdag: 71 grader nord? Og jeg skal selvfølgelig se boligtingen. Fredag: Dagfinn Lørdag: Lite Søndag: Robinson og Fornemmelse for mord. Pleier å slappe av med Hotell Cæsar hver kveld.
Labella Skrevet 18. september 2003 #15 Skrevet 18. september 2003 Ser nyheter på nrk og/eller tv2 daglig, i tillegg er dette sånn omtrent fast: Mandag: ikke noe spes Tirsdag: (savner Ally og Amy ) Friends, ikke kritisk... Onsdag: Nikolaj og Julie Torsdag: ikke noe spes Fredag: Seks fot under Lørdag: ikke noe spes Søndag: Farmen, ikke kritisk... Får også av og til med meg Puls, Forbrukerinspektørene o.l. Ser i grunnen lite på TV, sitter desto mer ved PC
Frodo Skrevet 18. september 2003 #16 Skrevet 18. september 2003 Tirsdag: Kalde føtter og Friends Resten av uka: Ingenting fast
Gjest Cruella Skrevet 18. september 2003 #17 Skrevet 18. september 2003 Ingenting fast. Har sett alle episodene av 24, Friends og Kalde føtter, ellers ville jeg nok fulgt med på de.
Suzy Skrevet 19. september 2003 #18 Skrevet 19. september 2003 CSI og det hageprogrammet til NRK1 hver tirsdag, ellers ser jeg det som passer seg når jeg sitter der - og støvsuger alle kanaler etter innredningsprogram. Elsker dem og savner BBC Prime... :cry: Suz
Gjest Lea Skrevet 19. september 2003 #19 Skrevet 19. september 2003 Hvordan kunne jeg glemme BBC Prime i lista mi? Kanskje fordi det ikke er noen fast post på programmet.. Jeg ser som regel alle interiør-aktige programmer lørdag og søndag (om jeg er hjemme da).
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 20. september 2003 #20 Skrevet 20. september 2003 Noe fast TV'rytme har jeg ikke, om så er så er det helst nyhetene og enkelte debatter jeg får med meg. Men om sjansen byr seg, så er torsdag-lørdag Crime Nights på Discovery - og da er jeg gjerne klistret til kopekassen. Sans for Shields, den nye politiserien på Canal+.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå