M_C Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Min mor på litt over førti år skulle til legen i dag klokken 21.00, men hun ville ikke svare meg på hva hun skulle. Er det noen som vet hvorfor hun dro så sent? Kan det være noe alvorlig?
Modic Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Min mor på litt over førti år skulle til legen i dag klokken 21.00, men hun ville ikke svare meg på hva hun skulle. Er det noen som vet hvorfor hun dro så sent? Kan det være noe alvorlig? Dette er det faktisk bare din mor som kan svare på. Dersom hun ikke vil svare, så må du faktisk respektere det.
Gjest annemor30 Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Legevakten kanskje? Kanskje hun ikke ville bekymre
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Det finnes svært få, om noen, leger som har åpent kl 21. Legevakten eller sykehus ja.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 *Legevakta er som allerede nevnt åpen så sent. *Noen private legesentre/legevakter er åpne sent, eller til og med døgnåpne. *Noen privatpraktiserende spesialister har kveldsåpent, eller tar unna noe av ventelistene sine på ukurante tider (ble selv en gang innkalt til nevropsykologisk utredning på en lørdag kveld klokka åtte). *Noen røntgenavdelinger holder åpne på kveldstid; det kan være for både "planlagte" og mer akutte pasienter. *Noen privatpraktiserende terapeuter (psykologer, psykiatere etc) tilbyr kveldstimer. *Vet også at enkelte polikliniske avdelinger på sykehus kan ha perioder med kveldsåpent for å komme innpå med køene. Det kan være så mangt hun skal til, men det er hennes rett å ikke fortelle det til noen dersom hun ikke vil. Forøvrig har jeg liten tro på at det skulle være noe mer alvorlig fordi hun har en sen time. Det er ikke sånn at du blir innkalt samme kveld dersom det kommer et prøvesvar som viser noe alvorlig galt, du må pent vente på vanlig time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå