Gå til innhold

Den ene skjermen til den bærbare DVD spilleren virker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle nå nettopp sette på plass den bærbare DVD spilleren i bilen vår, i forbindelse med at vi i morgen skal reise på en lang biltur. Og det er greit for barna å kunne se påfilm for å holde humøret oppe. Men da jeg skulle montere den virket ikke den ene skjermen. Det er to skjermer, men det går bare å sette inn filmer i den ene(skjerm 1), mens den andre(skjerm 2) kobles sammen i skjerm 1 for å få strøm, og for å se filmen. Men når jeg nå koblet dem sammen kom det lyd fra begge. Men på skjerm 2 kom det ikke bilde, men skjermen var helt blå, og det stod AUX oppe i det ene hjørnet.

Jeg har lett etter bruksanvisningen for å finne ut hva dette kan skyldes. Men selvfølgelig klarer jeg ikke å finne den.

Noen som vet hva dette kan skyldes, og om det er mulig å fikse selv?

Skulle helst fått fikst dette før vi reiser i morgen ettermiddag!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nedfall
Skrevet

Jeg skulle nå nettopp sette på plass den bærbare DVD spilleren i bilen vår, i forbindelse med at vi i morgen skal reise på en lang biltur. Og det er greit for barna å kunne se påfilm for å holde humøret oppe. Men da jeg skulle montere den virket ikke den ene skjermen. Det er to skjermer, men det går bare å sette inn filmer i den ene(skjerm 1), mens den andre(skjerm 2) kobles sammen i skjerm 1 for å få strøm, og for å se filmen. Men når jeg nå koblet dem sammen kom det lyd fra begge. Men på skjerm 2 kom det ikke bilde, men skjermen var helt blå, og det stod AUX oppe i det ene hjørnet.

Jeg har lett etter bruksanvisningen for å finne ut hva dette kan skyldes. Men selvfølgelig klarer jeg ikke å finne den.

Noen som vet hva dette kan skyldes, og om det er mulig å fikse selv?

Skulle helst fått fikst dette før vi reiser i morgen ettermiddag!

Har du prøvd å lete på nettet etter bruksanvisning? De ligger vanligvis som nedlastbare pdf filer på produsentens webside. Ellers virker som det kan være dårlig kontakt ett sted ?

Skrevet

Jeg fant bruksanvisningen på nettet, men bare halvparten av filen ville åpne seg. Og dessverre fant jeg ikke noe av den informasjonen jeg trengte.

Det kan jo kanskje være kabelen som kobler de to skjermene sammen?

Men jeg får jo ikke kjøpt ny før vi reiser. Får vel bare få barna til å bøye seg litt når de skal se på filmen da. :P

Gjest Nedfall
Skrevet

Jeg fant bruksanvisningen på nettet, men bare halvparten av filen ville åpne seg. Og dessverre fant jeg ikke noe av den informasjonen jeg trengte.

Det kan jo kanskje være kabelen som kobler de to skjermene sammen?

Men jeg får jo ikke kjøpt ny før vi reiser. Får vel bare få barna til å bøye seg litt når de skal se på filmen da. :P

Hm.. gidder du å gi meg linken til den bruksanvisningen ? Får du i det hele tatt åpnet en pdf fil, skal man klare å se alt innholdet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...