Gjest Ellisiv Skrevet 18. september 2003 #1 Skrevet 18. september 2003 Er det flere her som ser på dette barneprogrammet? Vi sitter foran tv`n hver lørdags ettermiddag kl. 19.30 og nikoser oss. Det skal liksom være for barn, men jeg og kjæresten ler oss skakke! Har dere ikke sett det; anbefales! Totalsprø serie.
~sikka~ Skrevet 18. september 2003 #2 Skrevet 18. september 2003 Tror ikke det er ment for barn egentlig. Men bra er det uansett!!! Ler meg ihjel av det programmet jeg også :D
Gjest -Starya Skrevet 18. september 2003 #4 Skrevet 18. september 2003 For barn du liksom.. Det er egentlig myntet på verpesyke damer som drømmer om solfylte dager med sitt fremtidige avkom. Det hører egentlig hjemme i grøsser-sjangeren, med andre ord. (Men både jeg og poden synes det er skøy, da..)
Brudulja Skrevet 18. september 2003 #5 Skrevet 18. september 2003 Forferdelig serie, hater måten han snakker inni i kameraet på. Hmm, overraskende at dere liker denne så godt.
Gjest -Starya Skrevet 18. september 2003 #6 Skrevet 18. september 2003 Det skyldes et fenomen som kalles "Smak og behag".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå