Gå til innhold

Utrolig dårlig magefølelse sår det gjelder min samboer.

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig at noen kan hjelpe meg.Har vært sammen med samboer i ca 2 år nå.Vi ble sammen på en veldig ufin måte.Han hadde kjæreste,men ringte meg og teksta osv.Han var i ett dårlig forhold hvor han skulle gjøre det slutt.Jeg ville ikke møte han før det ble slutt med denne jenta,sa klart ifra om dette...

Idag våknet han før meg og var på pcen,da han gikk på jobb så sjekket jeg bare loggen på pcen hans og så han hadde vært på msn profilen til en jente.Fikk sikkelig uggen følelse og ble svært lei meg:(Kan nevne at jeg hadde en dårlig mage følelse på at noe var galt da jeg stod opp.Så o

gså at han hadde vært på møteplassen,bare klikket seg inn på siden ikke registrert seg,men uansett er ikke det for single folk da??

Jeg gikk inn på facebook profilen til eksen hans.Og hun var medlem i sånn gruppe greier og det var det mye ting som utroskap er dumt osv sannhet varer lengst osv.

Jeg er bare sikkelig skuffet over han,faren hans var utro mot moren kandet ha noen sammenheng??Har sikkelig dårlig magefølelse nå og er ekstremt lei meg..

Kan noenvær så snill å gi meg gode råd om hva jeg skal gjøre.Er så forvirret.Hvorfor kan ikke menn holde seg til en kvinne??

Takk for alle serriøse svar

PS:Jeg er ikke noe snoke person til vanlig,men jeg måtte gjøre dette pga magefølelse.Og loggenvar det eneste jeg så på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei..

Er litt usikker på problemstillingen her? Han har sett på profilen til ei jente, vært innom møteplassen osv. men har du sett at han har skrevet noe til noen? Og hva mente du med at eksen er med i en gruppe om utroskap?

Jeg skjønner du får litt uggen følelse, men jeg tror ikke du skal ta alle sorgene på forskudd, det KAN være en ganske så grei forklaring. Hvorfor spør du han ikke bare?

Og jeg kan love deg at jeg forstår den uggne følelsen din fordi jeg har selv opplevd slikt som dette, bare at da så jeg hva han skrev til andre svart på hvitt. Det er ikke noe særlig, faktisk helt jævelig og utrolig sårende, men som sagt, ikke ta sorgene på forskudd.

Det kan være en helt ok forklaring på det hele. :)

Endret av Teriyaki
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar,setter stor pris på det.Han hadde ikke skrevet noe,men han har hun på msn så han sjekket vel bildene på msn profilen.Møte plassen klikka han seg bare inom...

På fb kan du bli medlem i forskjellige grupper og hun er medlem i eks:Nei til utroskap+++.Håper du forstår vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare det.

Hvordan fant du ut av utrokapen??Jeg har ikke lyst å gå rundt å snoke osv.Men hvis det er det som må til så gjør jeg det.Jeg er så skuffa at han er sånn.Jeg har kjempe bra forhold til moren hans og alt,men nå er jeg sååå usikker hva jeg bør gjøre.

Jeg kan ikke spørre han om det da klikker han pga jeg sjekka pcen,men fant jo ingen bevis.

Gjest Camilla
Skrevet

Huff, skjønner godt at du får en ekkel følelse. Det er ikke sikkert at det er noe galt, men magefølelsen kan også ofte være riktig:( Jeg hadde det slik med kjæresten min, jeg hadde en forferdelig magefølelse uten at jeg helt visste hvorfor. Han var veldig opptatt av utroskap og det virket som han hadde høy moral, men allikevel. Da jeg traff han bodde han med en venninne, jeg møtte hun aldri for vi hadde et avstandsforhold, men hun flyttet etterhvert ut, siden det ble feil at han skulle bo med en venninne mens han hadde kjæreste.

Senere fikk jeg vite (ikke av han) at han hadde hatt et forhold til hun som bodde hos han. Han dreiv dobbelt mens han traff meg og også en stund etterpå. Når vi hadde vært sammen ett år gjorde han det samme med meg, han var utro, prøvde ut nye damer mens han var sammen med meg. Ble det ikke no holdt han på meg en stund til. Det begynte med at jeg så noe msn greier slik som du og det endte med at jeg fant ut av alt, og magefølelsen min stemte:( Dette ble min historie, men jeg råder deg til å lytte på magefølelsen og det stemmer dessverre at er en mann utro en gang har han ikke store sperrer til å gjøre det igjen. Det er hvertfall min erfaring. Håper det ordner seg:)

Skrevet

Hei vet du hva jeg hadde gjort hvis jeg var deg.

Jeg ville rett og slett bare ha fortalt han hvordan du føler det. Ikke nevn noe om at du har snoket-da føler han seg misliggjort og dermed vil det føre til at han går rett i forsvarsposisjon. Men du kan jo bare si at du sliter litt med sjalusi akkurat nå og at du trenger hjelp ifra han til å føle deg trygg igjen. Fortell han hva du trenger i forholdet rett og slett. Presiser at det ikke er hans feil men det er rett og slett du som føler deg usikker og dette er en vond følelse for deg.

Jeg hadde det på samme viset med han jeg er sammen med nå pga. at den forrige jeg var sammen med var utro mot meg. Han jeg er sammen med nå tok full hensyn til det og gjorde alt for at jeg skulle føle meg trygg igjen. Han ringte meg når han var ute, ringtre meg når han kom hjem ifra byen. Og jeg kunne ringe til han og gråte som bare det pga. at jeg var så sjalu og slet så mye. Dette var helt fantastisk. Jeg gikk også til terapi men det er egentlig min mann som har hjulpet meg mest. Nå tror jeg jeg var veldig heldig pga. at min mann tok det ikke personlig. Han forsto at jeg hadde problemer med å stole på noen:)

Vær ærlig du men ikke skyld på han for noe du føler.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ts her:Jeg vet ikke er ingen andre merbare ting som skal få meg til å tro han er utro.Han går nesten aldri ut.Skole jobb så kommer han hjem.Tlf skjuler han heller ikke...Er så utrolig usikker

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du er så bekymret ut i fra det du skriver her. Uansett, snakk med han.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel slik at det samme i ham som fikk ham til å drite i kjæresten den gangen du traff ham, får ham like gjerne til å drite i deg nå.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei vet du hva jeg hadde gjort hvis jeg var deg.

Jeg ville rett og slett bare ha fortalt han hvordan du føler det. Ikke nevn noe om at du har snoket-da føler han seg misliggjort og dermed vil det føre til at han går rett i forsvarsposisjon. Men du kan jo bare si at du sliter litt med sjalusi akkurat nå og at du trenger hjelp ifra han til å føle deg trygg igjen. Fortell han hva du trenger i forholdet rett og slett. Presiser at det ikke er hans feil men det er rett og slett du som føler deg usikker og dette er en vond følelse for deg.

Jeg hadde det på samme viset med han jeg er sammen med nå pga. at den forrige jeg var sammen med var utro mot meg. Han jeg er sammen med nå tok full hensyn til det og gjorde alt for at jeg skulle føle meg trygg igjen. Han ringte meg når han var ute, ringtre meg når han kom hjem ifra byen. Og jeg kunne ringe til han og gråte som bare det pga. at jeg var så sjalu og slet så mye. Dette var helt fantastisk. Jeg gikk også til terapi men det er egentlig min mann som har hjulpet meg mest. Nå tror jeg jeg var veldig heldig pga. at min mann tok det ikke personlig. Han forsto at jeg hadde problemer med å stole på noen:)

Vær ærlig du men ikke skyld på han for noe du føler.

Takk for svar,du har helt rett.Jeg var ekstremt sjalu i startenog vi tok det opp.Det gikk bra helt til nå.Jeg var også sammen med en som var utro mot meg og det såret meg sykt myee.Sikkert derfor jeg sliter såå mye nå.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan finner jeg ut om han er utro??Har jo ingen bevis nå.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Du finner dette opp for å lage drama.

Ro deg ned, jente!

Du har INGEN bevis for at han er utro. Han har snakket med en jente på msn, han har vært INNOM møteplassen.

Akkurat på samme måte som du chatter med en kompis og stikker innom kvinneguiden etterpå.

Det er ikke for å sjekke, men for å dagdrømme seg bort.

Om du prøver å "finne ut at han er utro" som du selv skriver... Da legger du opp til vonde krangler og samlivsbrudd.

Om han faktisk ER utro, så finner du kjapt nok ut av det uansett. Uskyldig til det motsatte kommer for dagen av seg selv, er mitt motto, så slipper man å gå rundt og bekymre seg for ting som ikke er sant.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Men du kan jo eventuelt overvåke han konstant, ta en tur til en privatetterforsker, få alle venninnene dine til å "prøve seg på han for å se om han biter på" og andre lignende ting..

Om du virkelig VIL ha drama altså.

Skrevet

Med fare for å høre ut som en bedrevitersk hurpe; hva i huleste heiteste er galt med å snakke med ham? Sånn som voksne folk kommuniserer med hverandre?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du finner dette opp for å lage drama.

Ro deg ned, jente!

Du har INGEN bevis for at han er utro. Han har snakket med en jente på msn, han har vært INNOM møteplassen.

Akkurat på samme måte som du chatter med en kompis og stikker innom kvinneguiden etterpå.

Det er ikke for å sjekke, men for å dagdrømme seg bort.

Om du prøver å "finne ut at han er utro" som du selv skriver... Da legger du opp til vonde krangler og samlivsbrudd.

Om han faktisk ER utro, så finner du kjapt nok ut av det uansett. Uskyldig til det motsatte kommer for dagen av seg selv, er mitt motto, så slipper man å gå rundt og bekymre seg for ting som ikke er sant.

Ohhh jeg føler meg hundre ganger bedre nå.Tror jeg trengte å få svar fra en som deg:)Sliter utrolig med sjalusi og dette svaret satt meg på plass.Såå takk søte deg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig at noen kan hjelpe meg.Har vært sammen med samboer i ca 2 år nå.Vi ble sammen på en veldig ufin måte.Han hadde kjæreste,men ringte meg og teksta osv.Han var i ett dårlig forhold hvor han skulle gjøre det slutt.Jeg ville ikke møte han før det ble slutt med denne jenta,sa klart ifra om dette...

Idag våknet han før meg og var på pcen,da han gikk på jobb så sjekket jeg bare loggen på pcen hans og så han hadde vært på msn profilen til en jente.Fikk sikkelig uggen følelse og ble svært lei meg:(Kan nevne at jeg hadde en dårlig mage følelse på at noe var galt da jeg stod opp.Så o

gså at han hadde vært på møteplassen,bare klikket seg inn på siden ikke registrert seg,men uansett er ikke det for single folk da??

Jeg gikk inn på facebook profilen til eksen hans.Og hun var medlem i sånn gruppe greier og det var det mye ting som utroskap er dumt osv sannhet varer lengst osv.

Jeg er bare sikkelig skuffet over han,faren hans var utro mot moren kandet ha noen sammenheng??Har sikkelig dårlig magefølelse nå og er ekstremt lei meg..

Kan noenvær så snill å gi meg gode råd om hva jeg skal gjøre.Er så forvirret.Hvorfor kan ikke menn holde seg til en kvinne??

Takk for alle serriøse svar

PS:Jeg er ikke noe snoke person til vanlig,men jeg måtte gjøre dette pga magefølelse.Og loggenvar det eneste jeg så på.

Jeg kjenner meg igjen med en gang. Jeg hadde det helt likt. Men da var det jeg som var i et forhold og han skulle så absolutt ha meg. Jeg visste at han var litt flørtete osv men kunne bare ikke motstå han. Det ble slutt pga noen tulleting og jeg skjønner at grunnen var fordi han hadde funnet ei ny. Jeg kunne ikke gjøre så mye, så jeg lot være å hisse meg opp. Han var rett og slett ikke verdt det. Det tok litt tid før jeg klarte komme meg videre men nå er jeg i et forhold der det er kjempeseriøst og vi er helt åpne. Han hater utroskap og tar det veldig seriøst. Jeg føler meg mye gladere nå som jeg ikke trenger bekymre meg. det er ikke sunt. Snakk med ham og si akkurat det du føler. og vis at du mener alvor. Kanskje du finner ut at det er sant men da må du bare tenke at han ikke er verdt det altså! du er så mye bedre enn han viss han gjør dette mot deg

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Skjønt - de er visstnok (svært unge) samboere.

Spør ham for faen, slutt å dille med oss raringer her inne!

Endret av MissStiles
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke trolltråd,dette er virkelighet.Hilsen ts

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere sier hun må snakke med han, og da skal alt liksom løse seg. Det gjør da ikke nødvendigvis det?

Joda, han kan trøste, og forsikre om at han ikke er utro. Men ville en utro mann fortalt sannheten sånn uten videre? Kan man liksom stole på det? Og særlig når han har gått bak ryggen til sin eks og vært utro før?

Min erfaring er at menn som har noe å skjule, de skjuler det så lenge de kan. Helst blånekter de, eller de kan fortelle et eller annet "ufarlig", noe som gjør det "troverdig" hvis de er nødt. De forteller sjelden hele sannheten første gang de blir spurt eller konfrontert med bevis.

Så ts, hold kjeft, og følg med. Snakker du med han, vet han at han må passe seg. Følg heller med på hva som skjer på loggen du, så kommer nok sannheten fram, om han driver med noe snusk, eller om han er uskyldig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke snakke med han fordi jeg ikke har noen bevis.Dere som kommer med frekke svar,la vær å svar er dere snille.Jeg er her for å få råd og orker ikke høre på dere tullinger.Takk til dere som kommer med gode råd,setter pris på det.Til siste som skrev jeg kommer nok til å forsette og se på loggen på pcen.

Skrevet

Ja, jeg er definitivt en tulling som insinuerer at spionasje og hemmelighold ikke er veien å gå hvis man ønsker et forhold bygget på respekt og åpenhet, som er det jeg antar at du ønsker. Samboeren din kan være utro for alt jeg vet, men det er ikke poenget her. Jeg tror ikke mistanken din blir borte bare fordi om du ikke skulle noe "muffens" i loggen hans. Han kan jo like gjerne være utro i lunsjpausen på jobben, ikke sant? Eller når han sier han er på treningssenteret eller skal være sammen med venner. Det er en skummel vei du går, og jeg tror du legger opp til krangel og konfrontasjon uten at det nødvendigvis har rot i virkeligheten. Du kan faktisk ikke overvåke ham i ett og alt, du må bare lære deg å stole på ham og sørge for at han ønsker å være åpen med deg (og det gjør han ikke når du er mistenksom).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...