Skrika89 Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hei alle sammen! Spesielt til dere slankere Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette inlegget, skryte litt, og gi dere litt motivasjon er vel det, det faller under. Jeg har i de siste 5 åra vært en overspisende lat sofasliter, og med dette kom 35 kg overvekt. Jeg har surva og klaget leeenge pga disse kiloene, prøvd masse ting (trodde jeg selv) og ingenting funka, og jeg ga opp etter 2 dager uten resultater. Nå flyttet jeg for et par mnd siden for meg selv, og startet med dette virkelig et nytt og bedre liv. Jeg spiser nå regelmessig, lite og sunn mat. Jeg har sluttet helt med godis og brus i ukene, men jeg spiser det jeg har lyst på på lørdager, men nå som jeg først er kvitt sukkeret i kroppen skal det sies at jeg ikke har hatt så veldig lyst på godis, og jeg klarer fint å slutte etter en sjokolade bit, eller en hånd potetgull. Også går jeg til og fra jobb så og si hver dag. 5 km om dagen. Nå har jeg gått ned 12 kg på litt under 2 mnd. Jeg har fortsatt et stykke igjen, men gud så stor forskjell det er på meg. Magen forsvinner, hoftene, lårene og rumpa blir mindre. Klærene detter av, og jeg har ingen dobbelthake lenger! Jeg blir glad av å se meg i speilet. Og når jeg nådde - 10 kg tok jeg etter bilder, for en forskjell! Jeg vil egentlig si: Ikke gi opp! Bestem deg, virkelig bestem deg for å klare det, så gjør du det! Garantert! Lykke til videre på ferden. Jeg gleder meg til jeg har gått ned 20 kg!
NIKElin Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer.Du har vært kjempeflink.Stå på videre og lykke til
Gjest Nanne70 Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Godt jobba, og lykke til videre! Du har vært kjempeflink!
elvital Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Grattis! Du har vært kjempe flink, keep up the good work
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå